Dion was altijd al een temprament vol mannetje maar sinds een dikke week kan meneer erg kwaad worden als er iets gebeurd wat hem niet aanstaat. Hij is dan echt boos en jankt, maait, en doet net of hij er niet is. Zo’n boze bui kan wel 10 minuten duren. Als we dan aan tafel zitten zet ik ook alles uit maai gebied want anders ligt alles zo op de grond. Vaak gaat het nergens om (vind ik) laatst wilde ik zijn duitsbolletje in 3 stukken maken omdat dat makkelijker eet, nou je had hem moeten zien of ik deed laatst zijn jas uit omdat het te warm was…hij heeft wel 10 minuten onder de stoel gelegen te mokken, slaan op de grond. Wat een drukte makertje. Ik laat hem lekker en besteed er naar hem toe geen aandacht aan anders wordt hij alleen maar bozer. ALs het over is is het ook echt weer over en doet hij net of er niets aan de hand was haha. Zou dit al PP kunnen zijn of gewoon karakter.
Volgens mijn moeder was ik vroeger net zo (arme moeder). Ik moet er ook altijd nog wel om lachen dan denk ik kind kind maak je toch niet zo druk om niets maar ja…
Ik bereid me voor op het ergste de aankomende jaren.
Trouwens met mij is het ook goed gekomen dus ik maak me er geen zorgen om hoor. Maar het is wel lastig.
Gewijzigd door - pranger7 op 26 Apr 2011 22:47:56