Erectie

hihihi…lucht het op

Volgens mij is dit helemaal normaal. Heb er zelf nog niet echt ervaring mee. Al dacht ik laatst ook even…het zal toch niet…?
Weet niet hoe het komt en wat de reden is dat die kleintjes al een erectie kunnen krijgen…maar niets om zorgen over te maken lijkt me. Maar ik lees ook verder mee…

pfft gelukkig iemand die reageert … ik had stiekem al spijt van de plaatsing. Want voel me toch beetje genant! Maar als je op google kijk dan komen er beetje vreemde dingen tevoorschijn

Mini-boy tegen ons kan je altijd alles zeggen !
Mijn buurjongetje van 2 heeft dit ook regelmatig, ik pas wel eens op en als ik hem verschoon heeft hij het ook wel eens. Het schijnt heel normaal te zijn, zijn moeder had dit ook uitgezocht, want die vond het ook een beetje gek bekende ze. Dus no worries!
groetjes

Lilypie
Lilypie

pfft de kleur op mijn wangen trekt al beetje weg

mijn zoon van 6 heeft het ook regelmatig vooral sochtends en ik weet ook niet hoe ik daar mee om moet gaan ik negeer het nu maar gewoon weet niet of dat het beste is maar ja

groetjes

ik lees ook even verder mee wie weet komen er nog handige tips

Tim heeft ook wel eens een stijf plassertje en dan voornamelijk s’ochtends. Ik negeer het gewoon, hoort er gewoon bij en je kan er niks aan doen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Ook ik herken het hoor, niks aan de hand heel normaal ! Rooie wangetjes weer weg nu ?

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Nee hoor MiniBoy, niks om je druk over te maken. Het is volkomen normaal, ook bij jonge kindjes. Waarom dat is weet ik niet, maar het hoort bij de ontwikkeling. Straks gaan ze er ook nog aan voelen, ook dat hoort erbij. Eva doet dat soms nu al, dan knijpt ze heel hard! Het is heel normaal. Het doet me denken aan een verhaal van een collega. Toen haar dochter een jaar of 5 was, schoof ze steeds langs de autogordel en dan werd ze heel rood. Daar schrok mijn collega erg van, ze vond het maar raar en vies en vroeg aan de ha wat ze eraan kon doen. Nou niets dus, ook dat hoort erbij! En wat denk je van jongetjes die hun piemeltje heel hard uittrekken en dan keihard loslaten? Zo van: pang! Als een soort elastiekje? Dat deed mijn neefje. Mijn zus was bang dat hij hem kapot maakte, maar hij heeft 'm nog steeds!

Groetjes Rainbow, trotse mama

nou haha ik heb dat duso ok met rico gezien en ik heb er ook nooit iets over gevraagt omdat ik zoiets had van: IS DIT normaal???
Rico had dat al toen ie 'n maand of 7 was, dat het me opviel dat ie een hard plassertje had en die omhoog (???) stond! ik moest zn luier verschonen dus ook met een vochtg doekje daar afpoetsen. maar hij was knoerhard en ik was bang dat ik m pijn zou doen, en ook rijco geroepen en hij lachte ook: ja ik begon er ook vroeg mee zei die voor de grap, mar hij wist ook niet of het normaal was…
fijn dat je dit bericht geplaatst hebt haha, wel dapper hoor!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

@ Rainbow, morgan zit ook al met regelmaat aan de mutsje. Ik heb er toen ook een topic over geplaatst omdat ik het zo jong vond, maar ik kreeg ook de reactie dat het normaal is. Alleen is er geen gedachtegang bij zeg maar.
En mijn broertje liep er ook regelmatig mee toen ie klein was. Die moest ook want de dok met zijn plassertje spelen omdat ie een te nauwe voorhuis had dus die zat te pas en te onpas aan dat ding te trekken. Moet zeggen op die leeftijd is alles elastisch

Groetjes,

Michèle

mijn zoontje had het al vanaf een maand of 3 volgens mij… ik was al gewaarschuwd door een vriendin hahahaha die had het ook bij haar zoontje. gelukkig is het normaal…
maar nu we toch over dit “onderwerp” hebben vanaf hoe oud kan je achter het voorhuidje schoonmaken zeg maar… ik weet dat de arts van het cb in het begin tegen me zei dat het toen nog niet kon omdat het nog vast zat… Of is dit een rare vraag hahahahahaha

Hier ook een knulletje die af en toe een stijf plassertje heeft en waar ik nog nooit iets achter heb gezegd. Z’n papa heeft het 's ochtends tenslotte ook vaak…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

niks om je voor te schamen miniboy. Ik heb dan wel meiden maar hoor dit ook in mijn omgeving!
heel normaal en… ben maar blij dat het allemaal werkt

Groetjes Gytha

Hahaha ja hoor volkomen normaal!!
M’n moeder waarschuwde me er ook al voor, dus als 't ‘droppie’ wat omhoog stond bij een verschoning, dacht ik: “oh, is dat 't nou…” en vouwde 'm naar beneden en hup, luier weer dicht.
Tot op een keer… ook zo groot, hard, bijna paars zelfs hihi… ik schrok! Ik had 't aldoor mis gehad, hahaha!
En nu zie ik 't wel zo vaak… Zeker omdat ie er zelf ook meer aan begint te zitten plukken… sja… hoort erbij.

Dus geen zorgen hoor

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

Ja, ook Seth heeft dit 's ochtends (net als zijn papa)
Is helemaal normaal, maar dat is geloof ik ook wel duidelijk.
Ik ben ook wel beniewd, naar of iemand weet wanneer de voorhuid loskomt…?
Liefs, Anne

pfft … de kleur is weer gewoon hoor op mijn wangen. Ja Inge ik twijfelde ook eigenlijk om het wel/niet te plaatsen maar… wie weten het beter dan de ikkebenners?! Dus toch maar gedaan.

Meiden even ter verduidelijking … het was niet smorgens maar savonds laat. Dus zo gewoon vond ik het eerlijk gezegd niet. Smorgens kan ik me er ook nog wel iets bij voorstellen al had ik dit eerlijk gezegd nog nooit gezien. Zo vroeg is hij er dus ook weer niet mee… als ik het zo lees

Voorhuid mag je zoals ik het begrepen heb niks aan doen. Moet vanzelf los gaan zitten zodat je het daar schoon kan maken. Zeker niet forceren. Het kan zoals ze het mij verteld hebben wel tot 2 a 3 jaar duren voor dit zo is…?! Maar bewijs heb ik niet.

@Michele, ik kan me jouw topic daarover nog herinneren ja! Toen schreef ik ook al dat Eva er ook vaak aan zit. Dat is nog een beetje dik en vlezig allemaal en ze knijpt dan echt in het ‘zachte’ deel. Soms doet ze het zo hard, dat ik bang ben dat ze iets open krabt, al is dat nog niet gebeurd. Maar in een boek beschreef Daphne Deckers ooit dat een vriendinnetje van haar dochter Emma bij hun thuis was en dat ze met de haren van Emma’s barbie in haar broekje ging! Dus…ons staat misschien ook nog van alles te wachten!

En over voorhuidjes schoonmaken weet ik als meisjesmama helaas NIETS.

Groetjes Rainbow, trotse mama

hmm ja inderdaad voor hetzelfde geld staat morgan volgend jaar ook de salontafel aan te randen of komt een van der knuffels klagen over ongewenste intimiteiten.

We zien het allemaal wel.

Groetjes,

Michèle

Toch wil ik nog weten wat je er dan aan kan doen? Moet je hem / haar dan erop aanspreken of juist niet?

quote:
Z'n papa heeft het 's ochtends tenslotte ook vaak.....

Groetjes,
M

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b2.lilypie.com/H0Nsp1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

hahaha, hier ook zo 1 Mriek, en dan ben ik nog te moe
even zonder gein…ben blij dat het normaal is, ik was altijd bang in het begin met rico dan… omdat ik bang was dat ie dan ging plassen, dus ik hield er dan standaard een billendoekje overheen zovan: NEE NEE deze keer ben ik niet de klos!
pas later begon ik me na te denken van: zou het niet gewoon een erectie zijn?"
echt vreemd, vroeger dacht ik altijd dat jongens dat alleen konden krijgen vanaf een jaar of 12 ofzo haha

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker