Erectie

quote:
Z'n papa heeft het 's ochtends tenslotte ook vaak.....

Groetjes,
M

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b2.lilypie.com/H0Nsp1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

hahaha, hier ook zo 1 Mriek, en dan ben ik nog te moe
even zonder gein…ben blij dat het normaal is, ik was altijd bang in het begin met rico dan… omdat ik bang was dat ie dan ging plassen, dus ik hield er dan standaard een billendoekje overheen zovan: NEE NEE deze keer ben ik niet de klos!
pas later begon ik me na te denken van: zou het niet gewoon een erectie zijn?"
echt vreemd, vroeger dacht ik altijd dat jongens dat alleen konden krijgen vanaf een jaar of 12 ofzo haha

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

hahaha hier nog zo’n onwetend moedertje hoor Inge!

quote:
Toch wil ik nog weten wat je er dan aan kan doen? Moet je hem / haar dan erop aanspreken of juist niet?

Je kan er weinig aan doen. Aanspreken dat het niet kan en zo zou ik niet doen. Zo leren ze hun lichaam ontdekken en das ook belangrijk. Je kan hem er wel op wijzen dat het niet netjes is om te doen in de woonkamer en zo. Dat ie dat moet bewaren voor zijn eigen kamer. Enne die erecties op deze leeftijd doe je zo ie zo niks aan. Daar kan hij ook niks aan doen. Das puur natuur zeg maar.

Groetjes,

Michèle

Hahaha ik moet wel lachen om dit topic, maar heel herkenbaar hoor. Joey heeft het niet vaak (als ik het zie tenminste) maar ik heb het al wel een paar keer gezien.
Fijn om te lezen dat ik met het voorhuidje voorlopig nog niks hoef te doen, dat vroeg ik me laatst ook al af!

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Ik was me al zorgen aan het maken over Silvana. Die gaat in bad zo staan dat het water uit de kraan tussen haar billen door stroomt, maar ook aan de voorkant.
Had al zoiets van: het is dat ik de enige ben die de kids in bad doet, want je zou nou het verkeerde gaan denken…en dit moet een vreemde niet zien, anders gaat die dadelijk het verkeerde denken.
Maar zulke dingen zijn dus normaal, gelukkig maar!

Van mij mogen ze er niet aan zitten als ik ze verschoon. Dit hebben ze namelijk al eens gedaan toen ze een flinke poepluier hadden en dat is niet grappig, dus voorlopig is alles wat in de luier zit verboden gebied voor hun handjes.
Jaqueline knijpt wel nog al eens aan de voorkant in haar luier, waarom weet ik niet, maar meestal is het dan tijd voor een schone luier.

Hey @Linny En lalala,

De voorhuid zit schijnbaar zeker de eerste 3 jaar vast en je "mag"ook niet proberen om het los te maken komt vanzelf, mijn neefje is nu 8 jaar en daar zijn ze (toen hij 6 was) mee begonnen om hem te leren zijn piemeltje schoon te maken en ook daar onder de voorhuid te poetsen.

@Mini Boy, bij ons ook zo hoor…smorgens/ savonds het kan zo maar gebeuern…niet dagelijks maar wel eens per week ofoz, ook regelmatig als hij uit bad komt en het koud heeft.
Ik heb het nog niet eens ooit tegen Johan gezegd volgens mij, het hoort erbij!
Toen ik op het KDV werkte had ik ook met regelmaat kleintjes die ermee liepen…heel normaal hoor!
We hadden zelf een manneke dat (bijna) iedere versconing gewoon een stijf piemeltje kreeg gewoon van de verschoning…hij taalde er niet naar…wist niet eens dat hij wat had!

Ze weten er zelf niks van!

Gr Danielle

Gr, Danielle

Als het sochtends kan, kan het ook savonds. Het werkt gewoon en ze kunnen er zelf nog niets aan doen. Het huidje was bij onze kleine man na 3 en een half los. Nooit forceren in elk geval, dit komt vanzelf. Forceer je dat nl, kan er een wondje ontstaan waardoor het door littekenweefsel strakker kan gaan worden. Te stak wellicht. Laat de natuur zijn ding doen, ook het cb houd dit eventueel in de gaten.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

quote:
Volkomen normaal! Net als veel meisjes vlak na de geboorte al soort van menstrueren! Voorhuidje komt zo rond het 5e jaar pas los! En idd, wat bovenstaande al zeiden, je zult nog wel vreemdere dingen gaan ontdekken, zoals springtouwen met het ding (bij wijze van dan, want zo'n pielemoosje kan veel hebben hoor! hahahahaha)

haha pielemoosje, dat zei mijn nichtje altijd toen ze klein was hahahhaa

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

quote:

Maaaaar wat moet je dan nog zeggen tegen het vrouwelijk geslachtsdeel?

Is een topic over ‘naam voor geslachtsdeel oid’