Erbse parese (geboorteverlamming)

Hoi Monique,

Ja irritant he, heb gister gebeld maar werd niet terug gebeld… inderdaad…zucht zucht!!
En wat goed van Lucas, wat kunnen die kleintjes je toch blij maken he!
Helaas pakt Skye nog niks met rechts maar we zien zelf wel duidelijke verbetering.
En ja ben aangenomen, kan per 1 juli beginnen, ben ik ook echt weer aan toe.
Ik blijf je op de hoogte houden!

Liefs, Kim

Kim

Hoi Monique,

Maandag, 1 juli kan ik dan eindelijk met skye terrecht bij de kinderneuroloog voor de mri scan…Liefs, Kim

Kim

Hoi Kim,

Ben benieuwd! Ik hoop zo dat het allemaal mee zal vallen… en dat ze lief zullen zijn voor je lieve Skye. Ach zal vast wel toch. Je zult wel hartstikke zenuwachtig zijn maandag. Zou ik ook zijn hoor!!! Gaat Skye dan onder een lichte narcose als ie de scan krijgt? Ik dacht dat dat bij die kleintjes gebruikelijk was, ivm stil liggen. Als ik tenminste die ontelbare info die ik heb, moet geloven he .

Suc6!!! En geef hem maar vast een hele dikke knuffel van mij, verdient ie zekers te weten hoor!!! ( en weer hoor ik alleen maar berichten over dat Lucas te langzaam is met praten, hellupie…)

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Hoi Monique,

Nou maandag is het zover dan kan ik terrecht en ik ben inderdaad wel een beetje nerveus (en dat terwijl ik de uitslag daarna ook nog maar af moet wachten) Kan dus nog wel even duren voordat we meer weten.
Ik weet niet of hij onder narcose moet ik hoop het niet! Heb er in elk geval niks over gehoord. Heb laatst ook fotos moeten maken voor zijn heupjes en hij bleef heel stil liggen denk dus niet dat het nodig is.
Ik laat je nog even weten hoe het is gegaan!

En hoe bedoel je dat Lucas te langzaam is met praten?

Kim

Heb je mijn mailtje gehad monique?

Kim

mo is op vaKANTIE

Kussies

hello,

ik ben naomi, bn op 8apr 2010 bevallen van een dochtertje van 8 pond met erbse parese links. sedert mijn dochter crystell 1 week oud was waren wij verwezen naar de enigste kinderfysiotherapeute die we hier hebben in suriname. nu zijn we al 2 en halve maand verder mr ze kan der elleboog nog steeeds neit buigen. de fysio zei me wel eens als ze binne 3 mnden kan buigen dan komt 't 90% wel weer goed. maar ik zie alleen de vingertjes, pols en elleboog gestrekt, niks meer dan dat, dus ik denk volgend maand met der naar columbia aftereizen voor de primaire chirurgie.

naomi

n.ling

Gewijzigd door - naomiberkleef-ling op 29 Jun 2010 21:15:59