Er veel jarig zijn

Niels en Veronica vandaag jarig zijn ze worden al veeeeeels te oud in de ogen van hun moeders, want tja de tijd vliegt!!!

hopelijk hebben jullie allebei de dag van jullie leven, ik hoor het graag na mijn vakantie… kussies van mijn pietje en viccieboy(sofie en victor)

Kussies

allebij van harte gefeliciteerd

Liefs Tries

Dank je wel. Veronica voelde zich vreselijk jarig hoor. Hahahaha erg leuk. Gisteren vierden we het, ze is ontzettend verwend en noemde zich de hele tijd een “bofferd” hahaha. Lief hoor. Vandaag is ze echt jarig, samen met dr papa. Het was heel gezellig en vanmiddag mag ze van wat centjes in de speelgoedwinkel nog iets uitkiezen. Ze heeft héél veel Barbie (achtige) spullen gekregen, waarschijnlijk zal ze wel zoiets weer uitkiezen hahaha.

Ja, ze worden heel snel groot. 18 augustus is de grote dag, dan gaat ze naar school!!! Raar hoor. 4 jaar geleden, lag ik nu aan het infuus, om mijn meisje te baren. Héél apart, want voor mijn gevoel, is ze er altijd al geweest…

Enne…Niels ventje, gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeerd!!! Niet te hard groeien hoor haha.

groetjes Monique

Allemaal van harte gefeliciteerd, ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad!

Groetjes Miriam

Oh mensen,Wat lief van jullie.Bedankt voor de felicitaties.Ik zag het nu pas want dat blokje ervoor was niet roze dus had ik het niet eerder gezien.
Maar nogmaal bedankt.Niels heeft een fantastische dag gehad.)