Gelukkig was Nora lekker thuis met papa.
Ik luisterde vanavond mn voicemail af (batterij was leeg vandaag) en een van de leidsters van het KDV had ingesproken dat er in de school naast het kdv brand was geweest. Iedereen is veilig buiten gekomen en verder niks ernstigs gelukkig, maar morgen mogen de kinderen nog niet naar school of het kdv.
Dus ja, ik neem Noor morgenochtend maar gezellig mee naar mn werk. Zet een aantal dingen op de usb stick, drink wat en eet een appel, misschien een tekening maken op printpapier en dan maar weer met het middagslaapje naar huis en verder thuis werken. Ik heb mn baas gesmst, maar kan op zo’n korte termijn moeilijk ineens iets anders regelen…
Ik hoop dat ze donderdag de boel weer open gooien. Ben wel heel blij dat Nora er niet was vandaag, anders had ik me echt een ongeluk geschrokken als ik was gebeld (of mn man gezien mn telefoon uit stond) Maar ze waren snel buiten met alle kids dus wat dat betreft een goede oefening geweest. Ze hadden twee weken geleden nog geoefend, dus het zat er allemaal nog vers in!
Maar goed, morgen dus dus bring your kid to work day voor mij! Gezellig! We maken er gewoon het beste van!
Liefs!