Er vandaag allemaal makelaars komen

Dus dat wordt spannend vandaag.
Er is er net een geweest en zometeen komen er nog 2.
Bij de eerste had ik wel een goed gevoel, nu die andere 2 even afwachten.
Ik houd jullie op de hoogte.

groetjes

Spannend!
Succes ermee!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan

Heb ik wat gemist? Gaan jullie verhuizen meid? Heel veel suc6 vandaag.

Liefs Kristel

Dit had een veel minder leuke reden.
Voor zover ik weet gaan Natasja en haar man uit elkaar en wordt het huis daarom verkocht (toch?)
Of ik moet er met mijn griep-hoofd helemaal naast zitten…

Groetjes, Bianca, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 27 Jan 2004 13:01:38

spannend maar ook weer zo dubbel lijk mij

sterkte

Tjonge wat vervelend, had ik even niet bij stilgestaan. Natasja woon je nog steeds bij je zus, en gaat dat een beetje goed?

Liefs Kristel

Nee ik woon weer thuis met Ryan.
Mijn man woont nu bij vrienden in.
Moet zeggen dat de spanning op dit moment tussen ons wat minder is en dat het wel goed voor ons is.
Nu ben ik weer rustig, maar als we straks weer een brief van de advocaat krijgen word ik weer hels denk ik.

Ik ben nu zo moe, geestelijk dan en ik leef eigenlijk al 2 weken op red bull.
Eten gaat ook niet zo goed en ik ben hartstikke onzeker over mezelf geworden.

Ik wil eigenlijk alleen maar rust, maar dat gaat helaas niet.

Het huis verkopen, een andere woonruimte zien te vinden, de scheiding, Ryan die niet slaapt 's nachts en ga zo maar door.

Ik hoop dat ik er over een paar maanden helemaal uit ben en een nieuwe start kan maken.

Ik hoop, dat je het huis goed kunt verkopen en niet te veel ellende met het verdelen zult hebben meid!

Suc66!

groetjes Monique

Wat moeilijk allemaal. Blijf wel goed eten he! Is het niet voor jou, dan doe dat voor Ryan. Ryan voelt ook dat het mis is. En pak alle hulp aan die je aan kan pakken (van mensen die je vertrouwd dan). Meid het gaat je lukken, klinkt lullig maar velen gingen je voor en ze werden er over het algemeen alleen maar sterker door en gelukkiger van. Heel veel suc6 meisje, als we iets kunnen doen je weet ons te vinden.

Liefs Kristel

doe rustig aan he
desnoods naar de ha om iets kalmeernds te vragen want ryan voelt het allemaal en kan daar later best wel een klap van krijgen

kop op he

jee wat een ellende allemaal nou meid ik hoop dat je snel weer je rust zult vinden je eigen nieuwe begin heel veel sterkte

veel liefs knuffels marielle mama van tanja

Hoi,

Wat fijn dat de spanning tussen jullie nu even wat minder is.
En idd, kinderen voelen het érg gauw aan (helaas).
Ik wens je nogmaals heel veel succes en sterkte!

Liefs, Bianca, mamma van Stephan

Bedankt voor de lieve reacties allemaal.
Vandaag is het goed gegaan bij 1 makelaar, die andere waren echt niks. Daar voelde ik me heel ongemakkelijk door.

Nou maar hopen dat het huis snel verkocht wordt en dat we allebei snel een andere woning kunnen vinden.
Wat een geregel allemaal.

Nou ik ga Ryan zo lekker eten geven en daarna ga ik douchen en lekker naar bed.
Welterusten allemaal

Wat een gedoe meid, denk alsjeblieft goed om jezelf en Ryan…
Heel veel sterkte de komende tijd, hopelijk vinden jullie samen een mooi plekje om een nieuwe start te maken…

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)

Mama van Ryan, heb jij geen eigen makelaar? Je kunt namelijk beter niet dr bij zijn, als er kijkers komen, zeggen makelaars. Als je eigen makelaar hebt, is die dr bij. Of deed je dat al? Is ook moeilijk hoor, mensen in je huis…

Nou sterkte weer joh! (had trouwens, per ongeluk in topic over Lucas naar neuroloog, mama van Ryanne gezet, ipv Ryan…sorry )

groetjes Monique