Er resten van mijn placenta

zijn achtergebleven.

Sorry ik wil echt niet zielig doen. Maar na alle miskramen, curretages, kijkoperaties, alles wat er met Daan gebeurd is etc. dacht ik het nu wel even gehad te hebben. Maar nee hoor er kan nog meer bij. Ik verlies al 6 weken bloed. Tussendoor 1 keer een paar dagen niet, dus ik dacht dat het over was. Maar daarna is het weer begonnen. Vanmorgen nacontrole gehad en zij vonden het ook erg vreemd dat ik nu nog bloed verloor. Ik moest dus meteen een echo laten maken en daaruit bleek dat er nog resten van mijn placenta zijn achtergebleven.

Aanstaande maandag krijg ik een dagopname en dan krijg ik een curetage onder algehele narcose. Gelukkig dus heel snel, maar ik ben er zo klaar mee. En dan daarna weer zolang bloedverlies. Bah ik voel me echt even rot.

Ik moet ook nog een gesprek hebben met de Anestesist. Dat kon niet vandaag, nu moet ik morgen voor 5 minuten weer terug naar het ziekenhuis

Sorry voor mijn geklaag.

Groetjes,
Sandra

Hoezo geklaag?!
Ik kan het me helemaal voorstellen dat je baalt, jij krijgt het allemaal bepaald niet cadeau zeg!
Niet gek dus dat je er even doorheen zit en dus mag je gerust even je hart luchten hier hoor!
Ik wens je de komende dagen heel veel sterkte meid!!

Jemig Sandra!! Het zit je echt niet mee!

Al klaag je tot je een ons weegt, dit zijn juist dingen die je niet voor je moet houden, maar erover moet praten.
Kan me echt voorstellen dat je er doorheen zit.
Ik hoop al elke keer dat het nu wel klaar is met al die nare dingen, maar het blijft maar gaan. Hoop nu toch echt dat het klaar is.

Veel succes morgen, en zeker ook maandag.
Gooi alles eruit als het nodig is!
Dikke knuffel, Anne

He jakkes meid, het zit je echt niet mee he
{{{Sandra}}} knuffel van ons, en heel veel sterkte!!!

Heel veel sterkte… je krijgt het wel voor je kiezen zeg!

doe even normaal jij doet niet zielig! het is toch ook triest wat je allemaal mee maakt? daar hoef jij je echt geen moment voor te excuseren hoor meisie!
enfin even over de ingreep… ik vind het echt zooo naar voor je! idd wat je zegt; je hebt het onderhand gehad en je hebt al zoveeel meegemaakt de laatste tijden. het moet verdorie onderhand is afgelopen zijn.
Ik ben ook blij voor je dat je zo snel terecht kunt en ik hoop van harte dat je dan onderhand mag genieten en mag uitrusten.
heel veel sterkte en beterschap alvast, ik denk aan je! knuff!
{{{{{Sandra}}}}}

Meis toch … waarom zeg… !! Jullie moeten er nu juist onderhand van genieten en niet elke x die molen in…

Duim voor je…!

Inderdaad; Hoezo geklaag?! Hier wordt je toch helemaal tureluurs van?? Van alle ellende! Dan doe je echt niet zielig en klaag je al zeker niet! Ik heb met je te doen, meid. Veel sterkte en een dikke knuffel!

Groetjes Natasja

[img]http://lb1f.lilypie.com/aMWNp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” />

Och meid wat vreselijk balen!
Logisch dat je hier even je hart komt luchten, dat valt niet onder klagen hoor!
Heel veel sterkte, hoop dat jullie hierna eindelijk eens rust krijgen met elkaar en gewoon onbezorgt kunnen genieten.

Liefs Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Nou hoezo? ZIELIG DOEN! Je krijgt het wel voor je kiezen allemaal, echt vreselijk! Ik hoop iig dat het goed gaat maandag, oohh en Daan krijgt toch geen borstvoeding meer? Anders moet je het even met de Anaesthesist bespreken!

Nou hoezo? ZIELIG DOEN! Je krijgt het wel voor je kiezen allemaal, echt vreselijk! Ik hoop iig dat het goed gaat maandag, oohh en Daan krijgt toch geen borstvoeding meer? Anders moet je het even met de Anaesthesist bespreken!

MEid , je doet niet zielig!! Het is geen geklaag, het is heel logisch dat het je even et veel wordt!! Het is niet nis wat je is overkomen, en dan nu dit ook nog eens!1 Ik herken het zo, bij mij werd het wel wat eerder ontdekt, maar ook ik moest gecurreteerd worden. Ik heb toen gekozen voor een ruggenprik trouwens. Ik weet nog dat op de dag dat we het ontdekten, ik alleen maar kon huilen. Ik kon niet ophouden, ik heb echt uren achter elkaar gejankt. Min kind lag op de neo, ik had pijn, ik had last van mijn hormonen en vond het verschrikkelijk dat dit er ook nog eens bij kwam… Ik denkd at het ook heel normaal is die reactie, en meid, hier kun jij je verhaal altijd kwijt!!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Net zoals de rest zegt… Je doet niet zielig en je klaagt niet…
Je hebt echt vreselijk veel pech… Oh meid wat is dit erg voor je allemaal…
Heeeeeel veel sterkte en ik hoop toch echt dat dit de laatste keer ziekenhuisbezoek voorlopig voor je zal zijn…
{{{{{{{{{Sandra}}}}}}}}}}

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

SORRY?! Doe niet zo gek. Dit kan er ook nog wel bij zeg. Ik wens je heel veel kracht en sterkte. Ik hoop voor jou (en jullie) dat dit de laatste tegenslag is en het vanaf hier alleen maar goed mag gaan. Knuffel!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ik kan me alleen maar aansluiten bij alle andere reacties en zeggen dat je niet zeurt.
We leven met je mee en hopen dat maandag alles goed gaat. En jullie leven dan weer een keer rustig mag worden.
Succes en sterkte met alles

Sorry zegen Sandra… meid das het laatste dat jij moet doen. Integendeel jullie hebben wel even genoeg gehad zeg en dan dit ook nog een keer. Nee hoor jij mag balen als een stekker.

Groetjes,

Michèle

Je doet helemaal niet zielig. Maar nu ik jou verhaal lees ga ik morgen zelf ook maar ff bellen met de huisarts.
Ik verlies al bijna 4 weken bloed. Heb idd ook een aantal dagen geen bloed verloren en nu begint het weer.

Heel veel sterkte. Hopelijk wordt je snel weer de oude.

Hoe is het met Daan?

Bedankt voor jullie lieve reacties.

@bakmama, wat raar dat het bij jou nooit is weggehaald en dat ze zeiden niks voor je te kunnen doen. Dit heeft namelijk niks met mijn miskramen te maken. Resten van een placenta moeten volgens mij altijd uit je baarmoeder verwijderd worden.

@woezel, wat vervelend dat jij hetzelfde hebt meegemaakt. Wel fijn dat jij een ruggeprik kreeg. Ik mocht niet kiezen. Ik vroeg of ik plaatselijke verdoving kreeg en toen zei de gynacoloog dat ik onder volledige narcose ging. Ik heb ook veel liever een ruggeprik, dus ga dat morgen toch eens aankaarten als ik mijn gesprek bij de anestesist heb.

12 mei zijn we trouwens 5 jaar getrouwd en dan wilde we een dagje zwaluwhoeve gaan doen. Dat wilde we vanavond gaan boeken, maar ja dat kan dus ook niet. Na zo’n curetage heb je namelijk ook weer kans op 6 weken bloedverlies. En 12 mei is al over 4 weken. Misschien dat ik dan niet meer bloed, maar dat weet ik nu natuurlijk nog niet. We willen een arrangement boeken en daar moet je vaak al op tijd mee zijn. Bah en ik had me daar nog wel zo op verheugd

Groetjes,
Sandra

he bah, het zit niet mee,… daar hoef je idd geen sorry voor te zeggen.

Nou, ook dat nog! Meid, het zit je niet mee!

Hopelijk ben je er hierna ECHT vanaf! Dagje Zwaluwhoeve ook maar even op de lange baan dan. Ik zou het niet afstellen, maar uitstellen, heb je iets leuks om naar uit te kijken als het allemaal achter de rug is.

Veel sterkte!

liefs