Een heerlijk verse appeltaart mijn oven uit komt…
Moest ik even kwijt gezien het mijn eerste in 3 jaar is of zo
Groetjes,
Michèle
Een heerlijk verse appeltaart mijn oven uit komt…
Moest ik even kwijt gezien het mijn eerste in 3 jaar is of zo
Groetjes,
Michèle
Jammie! Wat jammer dat we geen buufs zijn, dan was ik even een bakkie bij je komen halen…
Groetjes,
M
[img]http://b2.lilypie.com/upihp1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />
Ha ha ha had je morgen moeten komen want dan wordt ie aangesneden. Dan viert het mannetje zijn verjaardag.
Groetjes,
Michèle
Wij hebben ook een appeltaart, maar gewoon een kant-en-klare van de Appie. Hier in de flat gaat dat bakken niet lukken, we hebben niet eens een bakblik. Smakelijk hoor en alvast gefeliciteerd met your lover!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Ooooh wat heerlijk! Ik ben jaloers, ik zit zelf met een cracker met muisjes aan de koffie… Er is zelfs geen simpel koekje in huis… alleen nijntjekoek, en die zijn van Joey
Veel plezier morgen, en eet smakelijk alvast!
@ Mriek yep 37
@ rest dank je enne hij ruikt lekker
@ Anouk heb medelijden met je.
Groetjes,
Michèle
En lekker gesmuld van jezelf gemaakte appeltaart? Gefeliciteerd trouwens nog met je mannetje!!
oh lekker lekker lekker! Ik loop al tijden met het idee om het ook weer eens te bakken. Is geloof ik alwel 100 jaar geleden
Maar binnenkort is mijn vent ook jarig. Kan ik mijn bakkunst ook weer eens uitproberen.
Van harte gefeliciteerd trouwens!
Groetjes Bianca
hahaha hier ook een vent en een zoon die beiden in Maart jarig zijn, dus kan 2 keer een appeltaart bakken… Mmmmm lekker!!
Liefs, Melanie, (mama van Noah)
Wat goed van je !!
Alsnog gefeliciteerd, hebben jullie een leuke dag gehad?
Mijn moeder kan ook zo goed appeltaarten bakken. Zo goed dat ze ze nog steeds voor me bakt als mijn man of ik jarig ben. Heb nog schitterende bakblikken in mijn keukenkastje liggen, maar die liggen er echt alleen maar voor de sier. Echt erg, maar heb nog nooit geprobeerd iets te bakken.
Groetjes,
Sandra
Hij was goed gelukt. Nog niet perfect want ze zanddeeg kon iets steviger maar de smaak deed er niet onder. Iedereen was vol complimenten
De dag zelf was ook geslaagd. Mijn zwager en schoonzus zijn maar een uurtje geweest. Niet dat we dat erg vonden maar het ging allemaal weer lekker l*llig. Maar de rest van de dag en avond was erg gezellig.
Groetjes,
Michèle
Goed gedaan!!
I ben nniet zo van de appeltaart, maar vind het ook heerlijk als er een lekkere verse cake uit de overn komt oid.
Het enige minpunt is dat je hem dan zelf helemaal op moet eten, alhoewel dat ook een pluspunt is
Nog gefeliciteerd!
Liefs, Anne