Er nog wel vele keren zullen volgen

maar Jasper vandaag voor het eerst zijn vingertjes tussen de deur kreeg?

Ik had de huiskamerdeur op een kiertje, om zelf even naar de wc te gaan maar toch die kleine man nog te kunnen horen… nou die heb ik gehoord hoor… hij had z’n ene handje tussen de schanierkant en met z’n andere handje drukte hij tegen de deur… auw… en hij snapte natuurlijk niet dat ie gewoon de deur moest los laten… gelukkig was papa in de keuken en kon ie snel helpen! Het viel allemaal reuze mee, geen blauwe deuken ofzo. Maar toch wel erg zielig!

Voor mama weer een wijze les; de deur op een kiertje laten kan niet meer!!!

Wat dan wel weer schattig is, is dat ie zelf z’n vingertjes even naar m’n mond houdt voor een kusje… en na dat kusje nog een keer, voor nog een kusje…
De lieverd, mama zal beter opletten!

Lilypie Premature Baby tickers

Zielig is dat he!! Thuis heb ik bij alle deuren een strip geplakt die daar speciaal voor gemaakt zijn (kun je kopen op websites speciaal voor kindveiligheid) , om dit soort dingen te voorkomen. Helaas ontkomen wij er alsnog niet aan , want laatst was bo bij mijn ouders en daar heeft hij dus ook zijn vingertjes tussen de deur gekregen. Was ook niet ernstig, deed wel pijn natuurlijk, maar geen blauwe plekjes of nog erger. Maar Het deed wel best pijn , want hij huilde zonder geluid, en dat is toch een teken dat het echt zeer doet!!! Gelukkig was het snel over door dat mijn moeder op een gegeven moment de dvd van Litlle people er in deed en hij dus was afgeleid!!
Maar echt er van leren doet hij nog niet, want laatst was ik samen met bo bij mijn ouders, en zag ik dus dat hij weer deed, met zijn vingertjes tussen dat kiertje!!! Heb er wat van gezegd, maar goed, of het blijft hangen?

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Oh erg sneu zijn die dingen… Arme kindjes, dat ze alles hardleers moeten ontdekken
Sylvie had laatst ook voor het eerst haar vingers tussen de deur… Ohoh…
Gelukkig viel het hier ook mee

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Ohhhh zielig hè!!

Hier is het echt altijd goed gegaan… tot ook van de week…
Noah kan zelf de deuren op en dicht doen… en nu ging dat dus iets te snel… Huilen, huilen!!

Zielig hoor dat ze het idd op zo`n manier moeten leren, want je kunt ze wel blijven zeggen dat ze moeten oppassen etc… maar het helpt niets.

Liefs, Melanie

Och arme Jasper, dat was sneu!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers