thuis is gebeurd tijdens onze vakantie
Zijn we op vakantie wat gebeurd er?? Ons konijn dood
Wat had die snufferd nou gedaan?? De halve kooi vanbinnen stuk gevreten, alle trespa had hij eraf geknauwd en ik denk dat ie daar ook wat van op heeft gegeten, en hem dat fataal is geworden, want er was NIKS aan de hand, de dag ervoor heeft m’n schoonmoeder hem nog even laten rennen op het gras, en de nodige moeite om hem weer te vangen haha! Tja en toen zag ze al dat ie zich zo had uitgeleefd op de kooi…
Maar Demi weet het niet, en dat laat ik zo, Opa heeft de kooi opgeknapt, en een bijna dezelfde konijntje teruggekocht, tja zei hij dat wil ik geen 2e keer zien zoveel verdriet bij m’n kleine poppetje. ( de vorige keer heeft ze hem zelf begraven, en huilde zo erg, dat was ook niet om aan te zien zo zielig!)
Dus we hebben een nieuw konijntje en Demi weet van niks
Oh zei ze mam kijk nou, witje heeft me zo gemist, dat hij “gewoon” kleiner is gegroeid haha!
Eerst wilde ik het alsnog vertellen, ik wil graag eerlijk zijn natuurlijk, maar ze is op dit moment zo bezig met de dood, ELKE dag heeft ze het erover, wanneer en waarom ze dood gaat, en of ik en Arno ook dood gaan, en dat ze dat uiteraard niet wil… moeilijk moeilijk dus… maar daarom beter dat ze het niet weet…
Wel sneu ons arm konijntje, die heeft zich gewoon verveelt denk ik, en dacht laat ik eens de kooi slopen , de hele dag geen kindjes die om de haverklap bij z’n kooitje staan, zucht
Groetjes Nathalie & Co