Er niks zo mysterieus is

als je eigen lijf. Zou ik volgens mijn kalender die al sinds februari dit jaar loopt geen bloeding moeten hebben, ben ik voor het eerst sinds 9 maanden (!) weer twee jeer achter elkaar ongesteld en goed ook. Loop helemaal leeg. Lang leven het verband voor de nacht zeg maar. Maar nu zul je zien nu alle testen en onderzoeken voorbij zijn en ik weet dat alles oke is dat alles weer normaal gaat lopen. Echt gek lijf heb ik.

Groetjes,

Michèle

ja echt ik geloof je meteen! aangezien ik er ook het levende bewijs voor ben.
Fijn meis dat je lichaam weer normaal begint te doen.
Ik had dat toen met die zwangerschap. het lukte anderhalf jaar niet, door de inwendige echo bleek er littekenweefsel te zitten. Dat was in december. toen is er een afspraak gepland eind februari voor verder onderzoek. Ik was doodsbang en ineens was ik toch zwanger waar ik in januari achter kwam.
bizarr!!

Zeker mysterieus. Wel fijn dat je toch weer 2 keer ongesteld bent geweest, alleen niet tof dat je het zo erg bent.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

@Mriek: nee dat is inderdaad wel minder voor dr, lijkt wel een soort kraamopruiming dan he maarja als het zolang weg is gebleven…tja het moet er toch uit.

Da’s waar Inge, het heeft zich misschien opgehoopt? Of werkt dat zo niet?

Groetjes,
M

Een beetje, als ik het niet wordt dan heeft mijn lijf geen slijmlaag opgebouwd of te weinig gevolg is dat ie dan nog een maand heeft om op te bouwen dus dan kan het dus dubbel zijn of heel weinig met veel bruin bloed zoals vorige maand. Zodra ik met de pil zou stoppen dan is dit weer weg en wordt ik gewoon weer elke maand. Maar nu stoppen doen we dus even niet

Groetjes,

Michèle

Duidelijk

Groetjes,
M