Er niets voor niets bijsluiters bij zitten

Nou ik had ook een actie vandaag. Doordat ik PCO syndroom heb, is er bij ons een hele hele kleine kans dat ik spontaan zwanger wordt…maar de kans is er wel.
Wij hebben na dokteren nu 2 gezonde kinderen. Na de geboorte na de tweede hadden we zoiets van moeten we voorbehoedsmiddelen gaan gebruiken of zien we wel waar het schip strand. Toch maar besloten om de natuur zijn werk te laten doen. Dus we houden nergens rekening mee. De laatste 3 maand ben ik steeds keurig om de 4 weken ongesteld, kan de klok er op gelijk zetten. Terwijl ik voor de zwangerschap om de 8 a 12 weken ongesteld was.
Dus vorige week vrijdag werd ik weer ongesteld, keurig na 4 weken. Alleen het vreemde was dat het maar 1 dag was en een heel klein beetje. En na vrijdag was het over. Ondertussen zijn we nu woensdag en ben niet meer ongesteld geworden. Dus vanmiddag in de lunchpauze een test gekocht en de test gedaan.
Dus ik plas over dat ding heen en ineens een dikke vette streep en ook het controle streepje kwam in beeld. Zat echt vol verbazing op de wc, werdt er spontaan misselijk van. Had wat gemengde gevoelens. Maar ineens bedacht ik me dat ik toch maar even op het doosje moest kijken wanneer je een positieve uitslag had.
En wat bleek…er moest een plusje komen te staan. Dus niet zwanger!!

Had ik nu eerst op het doosje gekeken dan had me dat een berg schrik gescheeld!!
Voelde me even zooooo dom!! Gelukkig heeft niemand op kantoor iets doorgehad.

Gewijzigd door - Pjukje op 12 Oct 2011 21:06:30

Haha, schattig warhoofdje ben je toch!

Groetekes, Sje

Ja wat kun je je dom voelen zeg!!! Kan er nu ook heel hard om lachen. Mijn vriend kwam niet meer bij! Hij zag helemaal mijn hoofd voor zich.

Nou, zolang hij jouw hoofd voor zich ziet als je vertelt dat je over die test-stick plaste, is het goed toch?! Voor hetzelfde geld is je vriend visueel net wat anders ingesteld!

Groetekes, Sje

Oh jee, dat is zeker schrikken dan. Dompie!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Jeetje wat kan ik me je schrik voorstellen! Gelukkig is er niks aan de hand

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy