Er morgenavond

Ik dacht nee toch…nu al dat Sinterklaasgedoe. Begint het nu al…het is nog maar mei.
Dus heb even de tv gids opgezocht op internet…maar ik kan niks vinden dat er morgen een Sinterklaasjournaal op de tv komt.

Was er een voorstukje op tv of zo??

Hmm… vaag!
Als het er is, wil ik het ook wel zien

Liefs, Anne

das een beetje raar ja, en het roept inderdaad vragen op. Misschien is de stoomboot wel kapot
Ik ben er morgenavond niet, maar ben wel heeeel benieuwd hahaha.

groetjes
Ineke

Lilypie Second Birthday tickers

Ik heb ook ff gezocht op internet en kwam onderstaande tegen:

Dat wordt kijken dus morgenavond NL1 om 19.50 uur, heel mysterieus.

Lilypie Second Birthday tickersLilypie Pregnancy tickers

Hier manlief al dolenthousiast Ik ben ook erg benieuwd!

Het is op Twitter aangezwengeld begreep ik en de omroep zelf heeft het gistermiddag aangekondigd. Dus dan lijkt het niet zomaar verzonnen? Ik ben ook benieuwd!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ik ga ook zeker even kijken, misschien is die beste man wel overleden???

Liefs, Melanie

@Melanie: hahaha! Sinterklaas overleden… Dan hebben we als mama wel heel veel uit te leggen!
Maar ik ben ook wel erg benieuwd…

Lilypie First Birthday tickers

quote:
Ik ga ook zeker even kijken, misschien is die beste man wel overleden???

Liefs, Melanie

Bram van der Vlugt? Dan hebben ze dat wel goed stilgehouden, want daarover is op internet niets te vinden. Heb natuurlijk ook al eventjes gezocht, want ik ben hartstikke nieuwsgierig

Groetjes,
M

En ja hoor, hier is het nieuws:

http://www.depers.nl/binnenland/570026/Van-der-Vlugt-stopt-als-Sinterklaas.html

Boehoe, hij is toch echt gewoon dé Sinterklaas

Groetjes,
M

@ Mriek ja voor ons wel, maar onze pappa’s en mamma’s hadden een andere en zo zullen onze kinderen ook een andere hebben… Wel jammer want voor ons is hij inderdaad DE Sinterklaas.

Groetjes,

Michèle

Je hebt gelijk, Michèle. Maar ja…afscheid doet altijd een beetje pijn

Groetjes,
M

Ik hoorde ook dat de ECHTE Sint ermee stopt…Jammer! Ik vond Bram ook de ECHTE!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Jammer dat-ie ermee stopt! Ik vond hem ook DE sinterklaas.

Er staat dat het bericht uitgelekt is. Ik denk dat ze het bewust hebben laten uitlekken. Als hij inderdaad aankondigt ermee te stoppen moeten er niet tig gelovige kindjes voor de TV zitten.

Wij gaan het opnemen en wilden het eerst vanavond zelf kijken voordat we het morgen aan de meiden laten zien. Maar er zullen zat ouders zijn die vanavond hun kinderen voor de TV hadden gezet met alle gevolgen vandien.

Ik denk dat de NTR dat verkeerd ingeschat heeft dat er nog weleens heel veel jonge kinderen naar zouden kunnen kijken en dat ze daarom voor de veiligheid uit hebben laten lekken zodat ouders nog op tijd kunnen beslissen om hun kinderen die uitzending niet te laten zien.

Anderzijds kan het natuurlijk ook zo zijn dat ze er wel een discrete uitzending van hebben gemaakt.

Groetekes, Sje

Dit (stefan de Walle) zal voor onze kinderen DE sinterklaas zijn

Groetjes,

Michèle

Kan me er nog niks bij voorstellen.

Maar ja, als ik dan hoor dat Robert ten Brink ook weleens de rol van sinterklaas op zich genomen heeft tijdens het feest van de Club van Sinterklaas in Ahoy, dan moet het goedkomen. Robert ten Brink zou je namelijk ook niet als eerste aanwijzen om Sint te spelen en hij was ook een geloofwaardige. Je moet heel goed kijken om te zien dat het Robert is.

Zie hier:
http://www.sintforum.com/wiki/index.php?title=Robert_ten_Brink

Dus dit zal ook vast wel goedkomen.

Hoewel…hier zijn ze tegen die tijd 8 en bijna 7. Dus op een leeftijd dat ze alerter zijn. Het zou nog weleens kunnen dat hier de discussies losbarsten dat het een andere sinterklaas is dan die ze gewend waren, dat ze ineens het licht gaan zien en dat we hier vanaf dit jaar klaar zijn met kindjes die in de sint geloven.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 21 May 2011 14:26:39

Ieieieie, enge Sint! Ik zei vroeger al: de sint op de TV is de échte, alle andere zijn hulp-sinten. Maar ja, de goede man is ook al best oud volgens mij, dus logisch dat hij ermee stopt een keer…

Bram van der Vlugt wordt volgende week 77.
Een jonkie nog vergeleken met sinterklaas!

Groetekes, Sje

Kees uit Flodder, de nieuwe Sint. Kan ik me NIETS bij voorstellen.

Groetjes,
M

Is HIJ dat? Hahahaha! Die maffe broer! Daar kan ik me ook niks bij voorstellen! Ik wil Bram, ik wil Bram, ik wil Bram. Aangezien Sint inderdaad 1000 is, op zijn minst, mag de 77-jarige Bram best even doorgaan! Flodder-Kees, eh get. Raar idee.