Kees uit Flodder, de nieuwe Sint. Kan ik me NIETS bij voorstellen.
Groetjes,
M
Is HIJ dat? Hahahaha! Die maffe broer! Daar kan ik me ook niks bij voorstellen! Ik wil Bram, ik wil Bram, ik wil Bram. Aangezien Sint inderdaad 1000 is, op zijn minst, mag de 77-jarige Bram best even doorgaan! Flodder-Kees, eh get. Raar idee.
Groetjes Rainbow, trotse mama
Kan me ook wel voorstellen dat de bijna 77 jarige bram het niet meer ziet zitten om nog op een paard te klimmen. En Dames wij hebben ook al jaren een nieuwe hoofdpiet. Ooit is Piet Romer daar ook ooit mee gestopt…
Enne het is een acteur dus hij zal sint echt niet als kees neerzetten
Groetjes,
Michèle
Ik weet niet wie het allemaal gezien hebben maar ik moet zeggen de staf van Sinterklaas is op een prachtige manier doorgegeven. En het gezicht is even wennen maar dat komt wel goed. De stem klopte gelukkig wel
Groetjes,
Michèle
Ik heb het ook gezien. En ze hebben het inderdaad goed gedaan. Heel geloofwaardig voor kinderen die nog geloven. En inderdaad, de stem van de sint klopt wel.
Groetjes Natasja
Het was een mooi en waardig einde van de Sint cariere van Bram.
Voor mij toch ook wel het eind van een tijdperk…
Gek idee dat deze Sint de echte Sint wordt voor Senne
Groetjes van Sascha en Senne
Ah ik moest ff goed kijken, maar hij is dus de Kees uit de serie Flodder en niet uit de film
Uiteraard heb ik ook gekeken en ze deden het inderdaad leuk. Geen enkel kindje dat het door heeft, denk ik. Maar toch, ik zat wel even gek te kijken naar de nieuwe Sint. Even wennen, denk ik.
Groetjes,
M