Wat een mooi beestje he, lijkt wel een gekleurd hondje met zo`n staartje. Die zit hier gewoon in onze tuin.
Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005
Wat een mooi beestje he, lijkt wel een gekleurd hondje met zo`n staartje. Die zit hier gewoon in onze tuin.
Ja hij is wel erg maf he ?. Ik ga eens kijken of ik een boek over vlinders kan vinden ( vind ik toch ook al zo mooi ) en dan daarin kan vinden wat dit voor een vlinder gaat worden. Hij lijkt wel zo uit een mooi tropisch woud weg te zijn gekomen zo mooi.
ja is echt super net een foto uit zo een natuurboekje of zo… ben ook benieuwd wat voor vlinder daar uit gaat komen… hij heeft echt een staartje, koddig lijkt wel een foetus hondje… hihi nu slaat de fantasie op hol
liefs jessica
Wauw die is mooi!!!
Ben ook erg benieuwd wat daar voor vlinder uit zal komen.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).
Deze nachtvlinder wordt het en hij is zeker niet giftig, nog geen eens schadelijk want hij doet er niks mee zoals ik heb opgezocht.
Het is overigens een Ligusterpijlstaart. Valt me wel tegen dat ie niet zo mooi wordt als dat ik had gedacht. Als rups is ie kleuriger.
Zoooo wat een mooie beestje zeg
En scherpen foto`s
Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word
Ja, als rups is ie inderdaad veel mooier!!!
En wat een scherpe foto’s zijn het toch…echt gaaf dat nieuwe toestel!
Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.
Whahaha ben benieuwd wat de baas zegt. Ik had het toevallig net opgezocht omdat ik nieuwschierig was of dat staartje ( angeltje ) inderdaad nog ergens voor diende en of we misschien voorzichtig moesten zijn. Want aangezien Pappa en Bennie het beestje meteen veel aandacht schonken, vond Evianne hem natuurlijk ook interessant.