Er is ook grappig nieuws

Deze toverde bij mij wel even een brede glimlach op mijn gezicht:

Domste overvaller Duitsland
WÜRZBURG - Een 19-jarige Duitse overvaller heeft het de politie wel heel makkelijk gemaakt. Toen hij vernam dat zijn signalement niet klopt, mailde hij boos een juiste beschrijving van zichzelf naar het politiebureau.

De jongen, David S., pleegde in augustus een overval op een bank waarbij hij 2.500 euro buitmaakte, schrijft Welt. De overvaller werd veroordeeld voor een celstraf van twee jaar voor zijn misdaad.
De politie beschreef de jongen ‘tussen de 20 en 25 jaar oud’, waarop de jongen mailde: ‘Pardon, ik ben 19’. Ook had de jongen een ander accent volgens zichzelf en corrigeerde hij zijn lengte. De politie achterhaalde het IP-adres, waarna de jongen snel kon worden opgepakt.

Groetjes,

Michèle

Hoe dom kun je zijn?!?!?!?!?!?!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Hij vergat erbij te vermelden dat hij blond was! Hahaha!
Wat een bak zeg dat je jezelf zo in de handen van de politie manoeuvreert!

Groetekes, Sje

Ik lig dubbel hahaha! Hoe blonT kan je zijn idd!!!

Wat een onnozele koe zeg

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

hahaha jeeetje wat een domme gozer zeg. wel ontzettend grappig voor de rest van de wereld

Haahahahaha, wat een domme kerel zeg…

Liefs, Melanie

Hahaha! Geweldig!
Idd vergeten te vermelden dat hij ook blond was ja…

Ja ik dacht deze stukjes mogen ook wel eens besproken worden ipv alleen maar niet leuke krantenberichten

Groetjes,

Michèle

haha gelijk heb je. ik kon er ook smakelijk om lachen

Hihi geweldig!!

Waren alle overvallers maar zo dom.

Groetjes,
Sandra

hihihi! Maar, hoe dom kun je zijn

thuisblijfmoeder van F(4) en R(3)

Mijn man heeft een keer per ongeluk iemand aangereden … hij stond achter een vrachtwagen te wachten bij de benzinepomp en die vrachtwagen kon de bocht niet maken om weg te rijden en toen moest mijn man een stukje achteruit rijden maar vergat in zijn spiegel te kijken en reedt tegen de auto aan die inmiddels achter hem was komen te staan.
Hij stapt uit en meneer B ook, geen schade te zien OK niets aan de hand en mijn man geeft hem nog zijn 06-nummer.
Later komt de politie bij ons aan de deur, mijn man zou doorgereden zijn na een aanrijding ??? dus mijn man zegt nee helemaal niet, zo en zo is het gegaan en voegde er aan toe dat het misschien wel op de bewakingscamera staat.
Dus de politie weer naar meneer B, meneer B boos !!! pakt de telefoon en belt mijn man op om verhaal te halen waar de politie bij staat hahahahahahah meneer hoe komt u aan zijn nummer? ''dat heeft hij op dit briefje geschreven; zei hij.
Hoe stom kun je zijn he, later kregen we toch een claim want hij had schade achter de bumper, nou ja het zei zo.

[img]http://lb2m.lilypie.com/C8eFp1.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

@vlokje03: Hahaha! Die is ook super! Was die man ook blond? Gewelddig verhaal!
Hoe unnen mensen zo dom zijn?

Ha ha ha wat een debiel, ja je hebt ze er inderdaad bij zitten…

Groetjes,

Michèle