....er ikkeben gluurdertjes zijn!

Ik ben soms benieuwd wie er allemaal zit mee te lezen zonder iets te laten horen van zich…

…come out come out whatever you are…

wie zijn jullie gluurdertjes?hihi

Mama van gerrian, heb ik gezien dat ze achter de schermen blijft, ik heb ze al tegen gekomen bij idoaat van of zoiets ik weet niet meer juist waar.
Hallo Dwi!

psMJ jij hoort niet tot de gluurders dat is overduidelijk jij bent een een hyperactieve formum watcher!

groetjes van Samya ,mama van Alyssa

Ik ben ook geen ikkebengluurdertje meer… raar dat je het ineens weer leuk gaat vinden… ik was het een poosje helemaal zat… hihi. Maar het is hier wel gezellig!

Liefs ellen

aja onze ellen ex-gluurdster!hihi

quote:
poosje helemaal zat
echt????!!!! ja kan ik begrijpen als je veel te doen had(en hebt)!!! ik vind het ook gezellig!

quote:
ps:MJ jij hoort niet tot de gluurders dat is overduidelijk jij bent een een hyperactieve formum watcher!

Hé gelukkig maar!

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

ik lees ook alleen maar mee hihihihi

Groetjes Christa, mama van

Whhhhiiiiiheeehaaaaa…
tuurlijk christa…

Groetjes Charon,
mama van:
Thomas

Robin

heeee neusje tijd niet gesproken.
ik open de active topics van het afgelopen uur en wat denk je???
laatste reactie: mama van thomas en robin!!! bij allemaal he?
hoe bedoel je neusje kierieusje???
{in een keer goed geschreven mutaat!!!}

Tja, wij zijn een tijdje terug verhuisd, en de wc moest nog gedaan worden…hebben we nu dus gedaan. We hadden ook nog een verjaardag (ja…wij zien ook mensen buiten de kast…hihi) vandaar…

Groetjes Charon,
mama van:
Thomas

Robin

quote:
de wc moest nog gedaan worden

hihihi enne…wanner was je verhuisd haha
neusje toch…

tja…je blijft bezig he!
Alleen het vloertje in de wc moest nog opnieuw getegeld worden, en de kast…tja.
En van het zomer de tuin…
grrrrr…
ik verhuis nooit meer! Ik hoop dathet huis waar we nu wonen ooit in de verkoop gaat! Koop ik het meteen! Nou ja…Martin dan…hehe!!

Groetjes Charon,
mama van:
Thomas

Robin

Oke voor eens en voor altijd

het gaat niet om de hoeveelheid berichtjes die er gepost worden, het gaat erom dat je je hier thuis voelt.
Dit is een openbaar forum, zonder reclames of sponsoring, ik doe het altijd nog uit eigen zak, houd het gezellig en ga niet kijken hoe een ander het doet of laat. Het maakt mij niet uit of je nou 5 of 500 berichtjes hebt gepost het gaat me erom dat je je thuisvoelt en lekker meedoet.En je geborgen genoeg voelt om iets over je kind of opvoeding kwijt te kunnen.

ps de mama van gerrian heeft wel 5 keer gemeld dat haar kind jarig was vorige week zaterdag, niemand heeft hem gefeliciteerd, als je dan toch zo op let wat een ander doet let daar dan ook op

Groet Kim, webmaster www.ikkeben.nl

Sorry hoor maar de manier waar op je deze topic opent zint mij echt niet…

Ikkben is een site waar iedereen welkom is, wel of niet actief…

Maar dat zijn geen gluurders… maar lezers…

Tries

ik lees het net, ik bedoelde er helemaal niks mee, juist niet , ik wilde gewoon positief de mensen een goeie dag zeggen dei lezen zonder actief te zijn, ik zie dat kim het ook zo ziet hoe moet ik dat dan verwijderen?
en ik heb gerian wel een gelukkig verjaardag gewenst en heb niks slecht sbedoeld met deze topic
ik ben er niet goed van
hoe verwijder ik deze dan?

Denk ook dat Samya deze topic luchtig bedoelde… tenminste ik zag er niets raars achter… maar goed als jullie het wel zo zien is het 1 druk op de knop en hij is weg toch?

Liefs ellen

Hier nog eentje die er in eerste instantie helemaal niks achter zocht
Maar nu ik de reaktie van Kim lees kan ik wel begrijpen dat ze het zo heeft opgevat.
Gewoon lekker verwijderen dan deze topic

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

hey,
ik weet wel zeker dat samya niks negatiefs bedoelde met deze topic.

en wat de opmerkingen over die aantallen berichtjes betreft: ik denk dat dat een uit de hand gelopen grap is, waar velen aan meegedaan hebben.
inclusief ikke.
als er daardoor mensen zich ongemakkelijk zouden voelen op ikkeben, spijt mij dat.

quote:
ps de mama van gerrian heeft wel 5 keer gemeld dat haar kind jarig was vorige week zaterdag, niemand heeft hem gefeliciteerd, als je dan toch zo op let wat een ander doet let daar dan ook op

ik heb idd ook gemist dat gerrian jarig was.
ik heb haar verhalen nu gelezen en gezien dat samya als enige gereageerd heeft!! sorry

Gewijzigd door - diantha op 13 Feb 2006 14:41:50

Tjonge Samya,
je hebt al zo lang niets meer geschreven…
Ik begin je nou toch wel te missen hoor !!!

Je gaat nou toch niet inneens stoppen met dit forum he ???

Ik hoop snel weer eens iets van je te lezen !

Ja ik miste haar ook al.
WAAR BEN JE???

Groet, Ellen
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

Het viel mij ook al op?

Samya en Christa heb ik beide al een paar dagen niet voorbij zien komen.
dames hoe gaat het, en met de meisjes?

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Ja hey, het viel mij eerst niet zo op omdat ik nu alleen maar even vluchtig kan kijken steeds (omdat we nog geen internet hebben)
Maar waar zijn jullie??
Alles goed???

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)