Bedankt!
Ik ga zeker even kijken daar vandaag
Groetjes, mamma van Stephan
nou ik ben gisteren naar de verloskundige geweest. het was dus een intake gesprek. waar ik bij de vorige zwangerschappen bloed moest laten prikken op een andere dag deed zij het meteen daar dus dat was wel fijn. suiker en ijzer melde ze meteen de rest natuurlijk niet. suiker was goed en ijzer heb ik als een man. 9.1. maargoed ze heeft nog wel even gevoeld aan mijn buik maar daar was nog weinig te voelen natuurlijk met 8 weken. dat wist ik al van te voren dus dat was geen tegenvaller. volgende week dus een echo… ja daar kijk ik nu echt wel naar uit.
maureen
gelukkig maup dat je suikergehalte en je ijzer goed waren knap hoor ,wanneer krijg je de echo .dat is een heerlijk moment .
groetjes marielle trotse mama van tanja
02-o6. volgende week dinsdag is dat. nog een paar daagjes. die weken vliegen voor bij dus… komy goed. voor dat ik het weet is het zover.
maureen
jiepie dat is al snel leuk hoor geniet er lekker van
Hoi Maureen
Ik lees nu pas dat je weer zwanger bent!! Wat leuk! Van harte gefeliciteerd!!
En dan heb je morgen de echo? Spannend hoor!
Groetjes,
Sonja, mama van
Jeroen (11-12-2003)
jiepie maup vandaag een spannede dag je ukkie bekijken veel plezier .wordt het een jongen of een meisje hihihihiihhihihi
Gewijzigd door - zaan5 op 01 Jun 2004 06:19:59
nou dames ik ben zelf ook een beetje in de war!! ik had dinsdag 2-6 op geschreven dat ik de echo kreeg. maar de datum klopt wel maar de dag niet hihihih. het is dus woensdag 2-6, dus ik heb morgen de echo… maargoed dat is ook bijna. ik zal jullie melden hoe het ging oke? en ik ben ruim 9 weken dus we kunnen nog niet zien of het een ongen of een meisje word!! kussie
maureen
Spannend, nog even wachten dus
Groetjes Mim
Gewijzigd door - mimpie op 01 Jun 2004 07:52:46
Gewijzigd door - mimpie op 01 Jun 2004 07:54:02
He meid.
VAn harte gefeliciteerd. Ik hoop dat alles goed blijft gaan.(klinkt kru)
goetjes Bianca mama van Rick
ja ja vandaag is echt de dag dat maup der baby zien mag . hihihihihihih succes meid
dank jullie wel… ja om 10.15 zijn we aan de beurt!! en scarry… klinkt niet cru hoor, ik denk er zelf net zo over… alhoewel ik er natuurlijk van uit moet gaan dat het goed gaat weet ik ook dat ik pas 9 weken ben en er dus nog van alles mis kan gaan. heb het helaas al een aantal keer meegemaakt in mijn omgeving. maargoed… zometeen weten we in ieder geval of het hartje klopt. jaa bij de eerste twee ging ik er eigenlijk een beetje van uit dath et gewoon goed zat … nu heb ik toch wel de kriebels…ik heb twee gezonde jongens zal ons dat een derde keer weer gegunt zijn. maar oke jullie horen het vanmiddag. knuffel van mij
maureen
yes het is allemaal goed!!! we zijn heel blij… het hartje gaat echt al te keer. het is nog maar 2,33 cm klein, maar oh oh wat voelt het al groot!
maureen
wat heerlijk dat alles goed is ,ja het hartje gaat te keer he .maar dat gaat als het groter word van zelf op ritme .
geniet lekker van je zwangerschap
veel liefs marielle en knuffels van tanja
jaa ik vind dat zo wie zo de spanning blijft tot dat het kindje geboren is… maargied dat hoort er echt allemaal bij!
maureenmaureen
Yep, dat hoort er inderdaad bij. Maar wat fijn dat de echo goed was!!!
Geniet lekker van je zwangerschap!
Liefs, mamma van Stephan