ik had met 7 weken de echo en toen zagen we het hartje heen en weer gaan geluid had mij gyn niet aan toen omdat het een speod echo was maar wel spannend hoor
ene bieb neem je de laptop niet mee dan haha
ik had met 7 weken de echo en toen zagen we het hartje heen en weer gaan geluid had mij gyn niet aan toen omdat het een speod echo was maar wel spannend hoor
ene bieb neem je de laptop niet mee dan haha
Ja, het hartje gaat met 6 weken al kloppen, gaaf hè?
We hebben Stephan (door die miskramen) vanaf het allereerste moment op de echo gezien. Achteraf wel SUPER hoor!
Dat maak je normaal gesproken natuurlijk niet gauw mee.
Nou, we horen dan wel hoe het gegaan is!
Liefs, mamma van Stephan
Ja zon echo zouden ze bij iedere zwangere moeten maken.
Ook voor de papa’s.Die van mij had zoiets van WAUW!!! dus het is ECHT!!!
Bij Iris heb ik met 20 weken een uitgebreide echo gehad(i.v.m. Niels zijn hartafwijking).
Toen hebben we het geslacht gevraagd.
Meisje dus.Het was zo’n leuk moment!Zelfs de gynaecoloog was enthousiast.Blijkbaar vinden die het ook leuk om te vertellen.
Echt zon moment om nooit te vergeten zeg maar.
Groetjes Eljada
Ja, hier is een echo ook standaard met ongeveer 13 weken.
Maar bij Steef hebben we (buiten al die eerste echo’s om) dus ook een pret-echo laten maken omdat we zijn geslacht wilde weten.
Dat was met ongeveer 21 weken.
Supergaaf vonden we dat, want juist dan kan je het kindje heeeel goed zien!
Toen we wisten dat het een jongetje was hebben we dat gewoon meteen aan iedereen verteld.
Net als de naam.
En ik zou dat zo wéér doen (maar er komt geen kindje meer hier hoor!!! haha!)
Groetjes, mamma van Stephan
ja ik heb ook bij die jongens een termijn echo gehad dat was geloof ik met 11 weken. en nu doen ze die echo denk ik ook om te bepalen hoe oud het kindje precies is. maar tof is het natuurlijk wel! en we gaan ook weer een pretecho maken net zoals bij de jongens. en dan willen we ook weer weten wat het geslacht is. het maakt me niks uit ookal zou het weer een jongen zijn. maar ik ben gewoon nieuwsgierig. ik kan niet wachten tot het geboren word hihi
maureen
kan me voorstellen maureen ,maar je zal toch nog even gedult moeten hebben hihihihihi.lijk me moeilijk als je weet wat het is, om het dan aan niemand te vertellen .wij hadden toen bewust gekozen om het niet te weten . maar m dat dat hij het gezien had maar het was helemaal mis .hihihihihihihen vele met hem de navelstreng zat tussen er benen hihihihihihihih…
veelliefs marielle en knuffels van tanja
De volgende keer wil ik het ook weten.
Ik had een hoge bloeddruk bij de zwangerschap en dar had ik weinig last van.
Het voordeel was wel dat ik bijna 12 echoos heb gehad. Maar er werden maar 3 fotootjes uitgedraaid, want hoe ouder ze werd hoe moeilijker ze op de foto’s te zien was.
Mijn gyn. vond het volgens mij ook leuk om
te zien dus was elk bezoek aan het ziekenhuis erg leuk.
Liefs Kristel
ja je moet zowiezo voorzichtig zijn met die uitspraken van die echo maarja… en iedereen denk er weer anders over of je het wilt weten of niet. maar ik vind het allemaal al spannend genoeg vandaar dat ik het wil weten. en ja ik moet nog geduld hebben want ze kunnen het pas goed zien rond de twintigste week. en weet je mijn ervaring is zo… dat je toch nieuwsgierig blijft ondanks dat je het geslacht al weet. tenslotte weet je niet hoe de baby eruit ziet. heeft het haar lijkt het op zijn broetjes… bla bla bla. dus nee er blijft genoeg over om te gissen. kuss
maureen
Helemaal mee eens Maureen.
Toen wij aan iedereen (met 21 weken dus) vertelde dat we een zoontje kregen en dat hij Stephan zou gaan heten zeiden heel veel mensen: maar nou is de verrassing helemaal weg!
Nou, NIET dus.
Die verrassing hadden wij namelijk tijdens de echo te horen en te zien gekregen.
En de verrassing om DAN te horen dat je een zoontje krijgt is volgens mij net zo groot als wanneer je het hoort/ziet als hij geboren is.
En wij vonden het veel peroonlijker.
We hadden het niet steeds over “het” maar lekker over Stephan.
Hij was dan nog wel niet geboren, en dus niet “zichtbaar” maar hij was wel dégelijk ons zoontje die al leefde en al alles erop en eraan had!
Ik vond het echt heel leuk en zou er zo weer voor kiezen!
P.S. ik geef wel toe dat het bij Stephan toevallig érg duidelijk zichtbaar was op de echo dat hij een jongetje was, haha!
Geen twijfel mogelijk dus.
Gewijzigd door - Bieb op 14 May 2004 13:51:06
Een vriendin van mij had ook gezien dat
ze een zoontje kreeg. dus ze vertelde aan iedereen dat het een jongetje was en Adrie
zou gaan heten. Het kamertje was wel unisex maar toch wel meer de jongenskant op, en de
kleertjes waren stiekum wel erg stoer.
Wat een giller toen ze beviel van een meisje.
Ze heet Adrienne hihihihihi. Ik moet zeggen
dat ze het erg leuk opvatte, maar ze schrok toch wel even. En Adrienne heeft nog maandenlang er als een stoere baby bijgelegen.
Liefs Kristel
Haha!!! 'T zal je maar gebeuren inderdaad!
Daarom zei ik ook al: bij Steef was het toevallig (zelfs voor een “leek” als wij) érg duidelijk op de echo te zien.
Vandaar dat wij wel “durfden”
toen ik 20 weken zwanger was hebben we ook een pretecho laten doen.
we wilden graag weten wat het zou worden,
een jongen zei ze voor 99.9 % zeker.
ik was helemaal in de wolken omdat ik heel graag een jongen wilde.
we hebben het daarna nog 20 weken voor ons gehouden en het tegen niemand vertelt.
en dat vond ik zo leuk, hahahaha
iedereen had de meest uiteenlopende dingentjes om te bepalen of we een jongen of een meid zouden krijgen, hahahaha
bij eventueel de volgende wil ik eht niet weten, dan mag het een verrassing zijn.
ja bij ons was het ook tot twee keer toe ontzettend duidelijk dat het jongens waren. voor dat die vrouw het zei, zei ik het al. ik zei toen ik zwanger was van de tweede dar ik het ook niet wilde weten, maar kon de verleiding niet weerstaan toen ik 20 weken was hihihi. maargoed zo heeft iedereen zijn eigen idee daarover. en eerlijk is eerlijk. het weten of het juist niet weten heeft allebei leuke kanten.
maureen
Hoi Maureen,
Even iets heel anders hoor
Ik zie nu al een tijdje dat plaatje staan voor jouw naam en dat vind ik toch wel zo onwijs lief!
Hoe dat kindje daar ligt en dan die tekst erbij “Bundle of joy”…
Echt heeeeeeeel mooi.
Moest ik ff een keertje kwijt hoor, haha!
oh wat lief van je. dank je wel voor jhet compliment. ik weet alleen niet meer waar ik hem vandaan heb anders had ik je het adres gegeven!! kussss van mij
maureen
Dank je wel Kim!
Ik zal hem alleen hier niet gebruiken hoor Maureen, haha! Zo origineel hè
hee kimmetje bedankt dat je het adres neer hebt gezet. en bieb op die site staan ook andere die met kindjes te maken hebben. dus ga toch maar even kijken het is erg leuk!! en mimpie het geeft niet hoor dat je me wat laat feliciteerd. ik kijk ook wel eens over iets heen, maar dat gaat dan niet bewust… dus… kuss van mij
maureen
www.members.ikkeben.nl/liszha/. het staat onder"blinkies" rechter kolom. nummer twee
maureen
Gewijzigd door - maup op 16 May 2004 08:07:54