Er een baby gevonden is?

Ik zie net op t nieuws dat er een baby gevonden is in Eindhoven, in/bij het ziekenhuis. Het was in een opsporingsbericht vd politie. Met foto erbij. Wat een schatje. Mijn man vroeg direkt: Zullen wij die ophalen?
Van wie kan zo’n lief kindje zijn?
Hoop dat de moeder snel gevonden is.
Word altijd erg naar van zulke berichten.

Ellentje

had het al gehoord,kan er zo kwaad om worden dat mensen dit doen he

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Ga maar in de rij staan, want er hebben al een heleboel potentiele ouders zich aangeboden! Het is ook een moppie om te zien hoor! Wat zal een ouder toch bezielt hebben om zoiets te doen, onvoorstelbaar, maar altijd nog beter dan voor dood achterlaten in een plastic zak of uit het raam te gooien.

quote:
Wat zal een ouder toch bezielt hebben om zoiets te doen, onvoorstelbaar, maar altijd nog beter dan voor dood achterlaten in een plastic zak of uit het raam te gooien.
Sluit ik me helemaal bij aan. En je weet nooit wat voor een drama er achter deze baby zit....... Je weet nooit of de moeder de baby wel vrijwillig heeft achtergelaten. Misschien zit/zat ze wel in zo'n onmogelijke situatie dat ze wel moest....

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

ow jee heb ik niks van gehoord! wat vreselijk! al moet ik me ook aansluiten bij de mening van bter zo dan voor dood achter laten,hier hebben ze begin dit jaar geloof ik (was allesinds nog zwanger van lars twee kindjes in een vuilniszak gevonden een in een rivier waren echt zo een deel kindjes op korte tijd! werd er echt misselijk van!
hopelijk vinden ze voor dit beebje of de echte ouders terug en kunnen ze voor hem:haar zorgen of een nieuwe mama en papa die het een mooie toekomst geven!

liefs jessica, &