Epilepsie

Wij hebben pas te horen gekregen dat ons zoontje van 3 epilepsie heeft. Van huisarts naar neuroloog en EEG, in nog geen tijdsbestek van een week kregen wij dit te horen. Afgelopen vrijdag heeft ie een MRI gehad om te kijken of er eventueel een tumor zit en dames ik ben toch zooooooo verschrikkelijk zenuwachtig. Medicijnen lijken niet aan te slaan en zijn ondertussen ook al verhoogd. Vrijdag half 10 krijgen we de uitslag.
Iemand hier ervaring mee?

Geen ervaring mee, maar wil je heel veel sterkte wensen. Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent zeg. Is niet niks.

Liefs Michelle

Jeetje meid wat heftig!

Ik heb hier ook geen ervaring mee maar zal voor je duimen wat betreft de uitslag!

Sterkte!

Groetjes,
ILoveMyBoy

Hallo,

Ik heb ervaring…heb zelf een zoon van nu 4,5 en is ook ontdekt dat hij epilepsie heeft. Hij krijgt hier ook medicijnen voor. En het helpt enorm.
Ik weet niet welke medicatie hij gebruikt?

Groetjes Jolanda

Hij gebruikt depakine. Eerst 3x3ml en nu 3x5ml. Het helpt alleen jammer genoeg nog niet. Heeft jou zoon ook een MRI en uitgebreid bloedonderzoek gehad?

Dat is zeker heel heftig.

Heel veel sterkte en ik hoop dat het meevalt.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Ik heb je een prive mail gestuurd.

Groetjes Jolanda

Hier geen ervaring mee, maar wilde je ook even sterkte wensen!
Wat een heftig nieuws voor jullie. Hopelijk worden jullie goed begeleid en komen er verder geen nare dingen uit de MRI.
Sterkte,

Groetjes Carolien.