Dag dames
Afgelopen nacht heb ik voor het eerst met Sanne echt op gezeten. Ik moest gister werken en Sanne heeft toen dus 3 flessen Friso gehad en 's avonds nog mijn borsten beide leeg. Hoogstwaarschijnlijk had ze te veel gehad, want ze begint me daar toch te huilen…
Ik heb haar maar verschoond een aangelegd, maar dit kwam er bijna sneller uit en met enorme gulpen… Zo over haar eigen heen… Bedje d’r helemaal onder.
Heb d’r toen maar bij ons op bed genomen, want was geen troosten aan.
Hier heeft ze even geslapen en vervolgens weer enorm gegulpt. Kwam er echt met grote kracht uit.
Weer t bed verschoond en nog ff zo aangemodderd, maar ben d’r maar uit gegaan en ben maar beneden gaan zitten. Sanne had nog steeds erg last van oprispingen of zo, alleen kon ze deze niet kwijt. Ze zat maar te kokhalsen en na een erg lange poos kwam d’r een grote ‘boer’ en toen werd ze wat rustiger… Maar jeetje wat schrik je dan zeg!!! Vooral omdatSanne normaal gesproken altijd slaapt 's nachts.
Inmiddels heeft ze wel weer wat praatjes, maar pfff…
Je voelt je aardig machteloos zo midden in de nacht. Moest gewoon huilen van onmacht. Wat kun je anders doen?? Ik had d’r ook nog ff getempt, geen koorts. Net onder de 37,
Moest het effe delen hoor…
Hebben jullie al eens zo met je handen in het haar gestaan? Wat was de oorzaak en wat hebben jullie gedaan?
Liefs
Heerlijk zo’n kleine meid die steeds meer kan…
Waar blijft de tijd!