Enorm spugen, net een fontein

Dag dames
Afgelopen nacht heb ik voor het eerst met Sanne echt op gezeten. Ik moest gister werken en Sanne heeft toen dus 3 flessen Friso gehad en 's avonds nog mijn borsten beide leeg. Hoogstwaarschijnlijk had ze te veel gehad, want ze begint me daar toch te huilen…
Ik heb haar maar verschoond een aangelegd, maar dit kwam er bijna sneller uit en met enorme gulpen… Zo over haar eigen heen… Bedje d’r helemaal onder.
Heb d’r toen maar bij ons op bed genomen, want was geen troosten aan.
Hier heeft ze even geslapen en vervolgens weer enorm gegulpt. Kwam er echt met grote kracht uit.
Weer t bed verschoond en nog ff zo aangemodderd, maar ben d’r maar uit gegaan en ben maar beneden gaan zitten. Sanne had nog steeds erg last van oprispingen of zo, alleen kon ze deze niet kwijt. Ze zat maar te kokhalsen en na een erg lange poos kwam d’r een grote ‘boer’ en toen werd ze wat rustiger… Maar jeetje wat schrik je dan zeg!!! Vooral omdatSanne normaal gesproken altijd slaapt 's nachts.

Inmiddels heeft ze wel weer wat praatjes, maar pfff…
Je voelt je aardig machteloos zo midden in de nacht. Moest gewoon huilen van onmacht. Wat kun je anders doen?? Ik had d’r ook nog ff getempt, geen koorts. Net onder de 37,

Moest het effe delen hoor…
Hebben jullie al eens zo met je handen in het haar gestaan? Wat was de oorzaak en wat hebben jullie gedaan?

Liefs

Heerlijk zo’n kleine meid die steeds meer kan…
Waar blijft de tijd!

Hoi,

Wat naar hè? Fijn dat het weer beter gaat nu. Een paar weken geleden hadden wij ook een brullende Erik 's nachts, nog nooit gehad overigens. Een paar uur lang ontroostbaar huilen. Uiteindelijk werd hij rustig van de vissen in het aquarium en sliep 'ie nog een paar uur bij ons in bed. Het waren prikkels die hij moest weghuilen: feestdagen achter de rug, die dag naar een drukke verjaardag geweest met hem, etc. Ik hoop het nooit meer mee te maken.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

hoi hoi

ja dat van die prikkels dat ken ik. wij hadden dat net na oud en nieuw. Ze schrok wakker van vuurwerk en was ontroostbaar. Ze had al drukke kerst gehad bij alle opa’s en oma’s en dit was even de druppel. We hebben haar lekker op een dekbed op de grond gelegd en de honden ernaast. door haar armbewegingen aaide ze die onbewust. de honden zijn dol op haar dus vinden het wel prima. We zijn er zelf naast gaan zitten want ik laat ze nooit alleen. Maar na een uurtje werd ze een beetje rustiger. De honden die knugfelden wel mee en dat hielp haar alles weer even op een rijtje zetten zo lief. dat is dus onze remedie tegen ontroostbaar huilen. sterkte en knuf duvelmama

Projectielbraken of projectielspugen heet dat als het er met zoveel kracht uitkomt. Onze jongste kon er in de eerste maanden ook wat van. Soms wel meter ver weg! Niet tof!

Alle beterschap met je kleine meid!

Groetekes, Sje

als het aanhoud wel even in de gaten houden en het helpt als je ze dan op hun buik met het hoofdje opzij houd kan het er makkelijker uit
hoop dat het eenmalig is voor je
schrik je idd heel erg van

Vannacht was ze weer een keer of 6 wakker, maar elke keer als ik haar de fop gaf, viel ze weer in slaap.
Ik ben zelf ook niet al te lekker, en geef dat vast ‘ongemerkt’ door via de moedermelk.
Ze is ook zo enorm aan de poeperij, dus d’r heerst vast wat in dat lijfje… Ze is er gelukkig niet minder vrolijk onder. Vanochtend keek ze me ook heel ondeugend aan dus t gaat weer de goede kant op. Ze wilde ook niet echt slapen overdag, maar ligt inmiddels alweer een uur plat.
Bedankt voor de reacties… Doet je goed…
Fijne week!
Liefs

Trotse mama van Sanne 22 augustus 2008

Waar blijft de tijd

Allebei beterschap dan! En zo’n ondeugend koppie maakt veel goed hè?

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

las in in onze krant (omgeving zwolle) dat het NORO virus hier heerst. Dat is een soort van buikgriep…
Van dat braken weet ik alles, Puck heeft ongeveer de eerste 5 maanden 3 maal per dag zo gebraakt. Nu geeft ze nog heel makkelijk over. Ze heeft een zwakke maag.

Sterkte en beterschap.