hoi allemaal ik weet niet of sommigen van jullie nog herinneren dat ik hier eens gevraagd heb wat het zou kunnen betekenen waarom nell steeds aan haar oortje wreef. ik dacht toen dat het was omdat ze moe werd en toen bleek dat er nog zulke kindjes waren heb ik er verder geen aandacht meer aan besteed omdat ze ook gewon haar vrolijke zelf bleef. wel de laatste dagen had ze last van een lopend neusje en veel hoesten en we zijn er dan mee naar de arts gegaan. bleek dus dat ze een serieuze oorontsteking had waar ze toch al een tijdje mee rond aan het lopen was en ze moet dus een enorme pijngrens hebben want zelfs als ik ze neelegde in haar bedje huilde ze niet ze wreef alleen veel aan haar oortje
Enorm hoge pijngrens
Toen Tim 6 maanden was heeft hij ook een middenoorontsteking gehad. Hij heeft helemaal niet gehuild, terwijl hij volgens de dokter erg veel pijn heeft gehad. Hij had 39,5 koorts en at en dronk alles alleen kwam het er een half uur tot een uur na het eten weer uit. Hij was wel actief en vrolijk, maar had op een gegeven moment bijna geen plasluiers meer. Toch maar naar de huisarts en het bleek dus een middenoorontsteking te zijn. Toen hebben we een anti bioticakuur gehad en ORS om zijn vochtniveau wat meer op peil te houden. De huisarts vond het erg knap dat hij er zo vrolijk en rustig onder bleef en hij zei ook dan heeft hij een hoge pijngrens. Tim is altijd iemand geweest die niet snel huilt, maar ik heb zoiets van het lijkt mij toch wel dat hij zou gaan huilen als hij echt veel pijn heeft. Ik twijfel er dus aan of het waar is van een hoge pijngrens. Het zou kunnen natuurlijk, maar ik heb zoiets van misschien viel het wel mee met de pijn die hij er aan had. Maar ja zeker weten doe je het natuurlijk niet, want we kunnen het ze niet vragen.
Groetjes,
Sandra
Het is dat Moprgan zo’n hoge koorts had anders wisten wij het ook niet toen ze 5 maanden was. Ze gaf geen kik.
Groetjes,
Michèle