Enorm geschrokken

Hallo!

Ik had eergister al t idee dat ik een blaasontsteking had dus gister een plasje weggebracht (had toen wel minder last) Niks aan de hand… TOt ik vanmorgen rond een uur of half 12 toch wel weer pijn kreeg,…en om half 1 werd t wel heeel erg en even later plaste ik bloed en stolseltjes, had harde buiken… Schrok me echt compleet de blubber dus het ziekenhuis gebeld en daarheen gegaan. Nou de baby deed t prima, schopte nog ff tegen de doptone aan hihi en had een hartslag van 150. Dus urine naar het lab en na anderhalf uur de uitslag: een gigantische blaasontsteking! Hoe kan dat nou??? En gister dus niks aan de hand??? Nou ja, een kuur van ee n week (elke dag 4 pillen hahhahah hopelijk vergeet ik t niet) en dan is t weer over… pfffff Het doet wel nog veel pijn en plas nog wel bloed…

Wel gek he, dat dat zomaar ineens dus komt opzetten!

Groetjes, Els

Oh Els, ik kan me voorstellen dat je je lam geschrokken bent.
Gelukkig maar dat alles goed gaat met de baby.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Nou jeetje dan schrik je zeker!

hopelijk is de blaasontsteking gauw over! beterschap

Tries

O meis wat een schrik zeg.
Hoop dat het gauw over is en je weer heerlijk van een fijne zwangerschap kunt genieten. Wel een extra echo gehad !

Oef, dan schrik je je ook rot zeg, als je ineens bloed plast, buikpijn hebt etc
Gelukkig maar dat het geen weeen ofzo waren (waar je dan toch aan denkt neem ik aan )
Heel veel sterkte met je blaasontsteking (ik had het non-stop tijdens zwangerschap van Steef, weet dus een beetje wat je voelt )
Ik hoop dat het snel minder pijn doet!
Sterkte!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Veel sterkte met je blaasontsteking. Veel drinken en veel plassen is de beste remedi.

Ik kan me inderdaad voorstellen dat je je rotgeschrokken bent met het bloed en stolseltjes. FIjn dat alles goed met de baby is.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

ja dat is echt schrikken .ik weet ook hoe het is had met de zwangerschap van tanja ook vaak last van .twee ben ik er van af geweest en nu heb ik weer een kuurtje .nou meid sterkte .veel drinken hihihihih

groetjes marielle mama van
10-10-01

kan begrijpen dat je,je eigen rot bent geschrokken pfffff

hoop dat de medicijn snel aanslaat en dat het weer snel over is

ben je nu wel van de schrik bekomen els

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Hihihi ja ben nog nooit zo blij geweest met een blaasontsteking hihi. Al voel ik me er wel beroerd van, mn onderlijf doet wel veel pijn. Had wel vaker blaasontstekingen gehad maar nooit met bloed. En ook niet zo acuut zeg pfff 2 uur ervoor was er niks aan de hand…

Maar goed, heb ab dus morgen zal t wel weer een stuk beter gaan!!

Liefs, Els

Aaah… Els ik hoop het wel zeg!!
Dat is best raar, zo ineens was het er!!

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

Wow, dat is zeker een schrik geweest zeg. Gelukkig dat je er medicijnen voor kan nemen. hoop dat het gauw weer over is.