ons wereldwonder TEUN.
De foto is net genomen na de bevalling.
Groetjes,
Diana moeder van Daan
ons wereldwonder TEUN.
De foto is net genomen na de bevalling.
Groetjes,
Diana moeder van Daan
Achhhhhhhhhhhhhhhhhh we komen gauw kijken. Alvast een dikke knuf voor beide kindjes.
Was je lekker thuis bevallen ?
Jip in de woonkamer. Een echte aanrader voor diegene die thuis willen bevallen.
Groetjes,
Diana moeder van Daan
Hahahaha wilde ik wel, maar mocht beide keren niet helaas. Ach ja, pappa was wel meer gerust gesteld whahahaha ach mannen…
Owww, wat een heerlijk manneke om te zien zeg!
Lijkt me super fijn om thuis te mogen bevallen…helaas zat het er ook voor mij beide keren niet in.
Maar ach, als ik ze nu zie met z’n tweetjes
Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya
Wat een mooi mannetje zeg geniet er lekker van. Daan is zeker ook trots op zijn broertje?
Groetjes van Bianca mama van Jeremy
Ohhh wat een prachtig kereletje!!
Geniet lekker van je kraamtijd!!
Groetjes Nathalie & Co
Wat een lekker ventje!
Is echt ideaal hoor om thuis te bevallen. Ik mocht het ook 2 x meemaken in de huiskamer.
Groetjes Maaike
" border=0>
" border=0>
Wat een pracht kereltje om te zien.
En zo lekker aanwezig, met zo’n verliefde blik, ben jij nou mijn mama
Groetjes Marianne Mama Van Ruben
o wat een lievert zeg .geniet lekker van jullie mannetje .en hoe vindt daan het een broertje er bij ???
groetjes marielle mama van
10-10-01
Een dikke proficiat hoor.
Ilse,
Fiere mama van deze hartedief ! ( 25/08/2003)
Vrouwke van Marc
Daan die vind het nu pas geweldig. Broer Teun ( Eun zegt ie). Hij heeft 4 dagen nodig gehad om aan de situatie te wennen. Hij zat behoorlijk met zichzelf in de knoop. Gelukkig is ie niet jaloers. Hij kust en knuffelt mij en Teun gelukkig.
Hij is vandaag bij de oppas en daar speelt hij de thuissituatie na. De pop krijgt de borst, moet een boertje laten ( klopt heel zachtjes op het ruggetje). Nou dan loop ik toch vol hoor ( met moederliefde dan).
Maurice heeft nog 2 weken vakantie. Zalig. Ik ben nu pas een beetje hersteld. Ik heb wel een superbevalling gehad maar toch erg moe ervan. Ik moet IJzer slikken en veel rusten. Ik kan een beetje rommelen in huis en vanochtend voor het eerst wat gewandeld. Heerlijk even de frisse lucht in. Ik vond het wandelen echt geweldig. Lekker genieten.
Groetjes,
Diana moeder van Daan
Nog van harte gefeliciteerd met Teun. Hoop dat alles goed is. Ik denk dat je wel blij bent dat hij er uit was met die enorme hitte.
Nog van harte gefeliciteerd met jullie knulletje
Dozeyana mv Dominique, Zenna, Yael en Nanou!
Hoi Diana,
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon !
Wat fijn dat de bevalling zo goed is gegaan en dat deze mooie gebeurtenis
lekker in je eigen vertrouwde omgeving kon plaatsvinden.
Geniet van je kraamtijd
Groetjes van Miranda