Enkel gebroken

Hallo mama’s…

Afgelopen vrijdag heb ik mijn enkel gebroken!!!

Ik wilde Robin in het voorzitje van de fiets zetten, en die trappelde zo hard tegen het stuur aan, dat de fiets om viel. Ik kon Robin er nog net bovenuit tillen, maar de fiets viel dus wel. Bovenopmij. Ik heb zo’n mamafiets, en die zijn nogal zwaar, dus ik kon hem ook niet optillen. Lig je dan: Zelf op mijn rug op de grond, Mijn fiets erbovenop, daar Robin weer bovenop en Thomas stond er naast!! Arm kind!! Gelukkig bleef hij bij ons, voor hetzelfde geld loopt hij weg! Het duurde 10 min. voordat iemand doorhad dat ik daar lag!! (afgelegen stukje) Een vrouw en haar dochter hebben me geholpen, en hun telefoon mocht ik even gebruiken. Mijn moeder nam niet op, en martin werkte ver weg…de vrouw bood aan om ons naar huis te brengen. Maar ja…geen autostoeltjes voor de kids…Ik dacht dat het wel weer ging, heb even op een bankje gezeten, en ben toen naar huis gelopen…s’Avonds zijn we naar de weekendpost geweest. Ik dacht dat ik misschien mijn enkelbanden gescheurd had, maar ik werd meteen in een rolstoel gezet, en naar de eerste hulp gereden…gebroken enkel…In het gips…

Nu heb ik voorlopig gips. Dat moet er tot donderdag om blijven, en dan gaan ze verder kijken…( misschien operatie/6 weken gips. maar ik hoop op tape…)

Mijn zus zei, dat ik nu mooi even kan genieten van mijn verplichte rust…Nou, ik geniet helemaal niet! Ik vind het vreselijk om toe te kijken, hoe iedereen druk voor mij in de weer is! Ik mag deze hele week niet lopen! (ook niet met krukken, alleen als het echt nodig is!!) Martin kan alleen maandag vrij krijgen, voor de rest van de week ben ik allemaal oppas aan het regelen…wat een ramp!!!

Groetjes Charon

Ohh meis toch!!!
Dat is schrikken!!!
Beterschap.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
.

Jeetje zeg, dat is echt schrikken, wat een ramp. Beterschap ! ( en ik duim voor je op tape )

Jee Charon, dat is flink balen en schrikken zeg!
Ik duim voor je dat je tape krijgt!
Sterkte!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Gewijzigd door - Bieb op 29 Jan 2006 17:28:09

ojee… beterschap ten eerste en ten tweede met deze kou zolang op de grond… petje voor je af hoor.
hopelijk lukt het je allemaal met de oppas

groetjes Kim, mama van

en

Haha Kim…zo goed was dat inderdaad niet voor me! Ik heb net een flinke angina achter de rug, en die komt weer heerlijk terug. Mijn stem is verdwenen…en Robin begint ook al!

Maar ik hou goede moed, als het wel gips wordt, wordt het vast wel loopgips…

Groetjes charon.

zo wat zal jij geschrokken zijn!
gelukkig dat er een vrouw het opmerkte anders had je er misschien wel langer gelegen, en dat met dit weer!

En wat zal je nou balen! met je voet in het gips.
Veel beterschap.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

ohhhh charon wat balen zeg!!!
dat je nog naar huis kon lopen zeg!!
echt balen!!
zit je dan, met je maar veel op ikke ben komen!!
sterkte meid!!
lieve groet janneke en Hannah

haha!

Ja Janneke…mijn zwager heeft zelfs een lap-top voor me klaargemaakt, zodat ik de hele dag on-line kan zijn. Je moet toch wat!
Iedereen neemt leuke woon/roddelblaadjes en lekkere dingen (daar gaat mijn lijn…haha) voor me mee, dus ik word goed verzorgd hoor!!

hahahaha!! nou dat is mooi, en probeer er dan ook maar lekker van te genieten!!! lieve groet van janneke

PFFFFF…Dat is juist mijn probleem…Ik ben een druk beestje! Rust heb ik niet in me! Maar het is nu wel het goede moment om me eens te gaan verdiepen in het maken van een eigen site,haha dat zei computer-stuntel charon…We zullen zien!!

Groetjes Charon

zoooo charon, wat een verhaal zeg!!!
en ik kan me helemaal inleven hoe je je voelt als iedereen alles voor je moet doen.
en de kids!! ik zit ook zo in elkaar.
zo zie je maar weer, het ongeluk zit in een klein hoekje.
nou, ik wens je veel geduld om te blijven zitten enne…verplicht achter de computer.
weet je eind van de week precies hoe alles werkt{kan ik het aan jou vragen als ik er weer niet uit kom!}
maarre…veel sterkte meis.

groetjes christa mama van diantha

[URL=http://imageshack.us][/URL]

Hè hè, eindelijk iemand die mij dan misschien eens gaat inhalen (jullie ook weer blij )

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

hahaha…nou, dan moeten ze ook meteen maar mijn vingers gaan tapen wegens overbelasting…
Neeee bieb, ik denk niet dat jij in te halen bent…hahaha

Groetjes Charon

Ohhh balen…
Pfff erg zeg! Welke mamafiets heb je dan? Ik heb er ook 1 en vind het wel meevallen…

Nou beterschap hoor!

Groetjes Nathalie & Co

quote:
Welke mamafiets heb je dan?

Ik heb de sparta (model 2005) Ik ben er ontzettend blij mee, maar ik vind het nogal een ding hoor! Ik heb voor en achter een zitje, fietstassen (die waren trouwens vol…) en een buggydrager. De arme fiets is volgeladen! Ik moest er in het begin heel erg aan wenne! Maar ik fietste laatst op de fiets van mijn zus, een gewone fiets, en dat viel me toch wel weer tegen! Dat breede stuur, de ruime instap, de standaard etc etc…ideaaaaaal, alleen ff wennen! EN JE MOET ER NATUURLIJK NIET ONDER GAAN LIGGEN…hhahahhaha

Groetjes Charon

Dat is even schrikken, veel sterkte donderdag.

Groetjes Silvia mama van fleur

S.kouwenhoven