Hallo mama’s…
Afgelopen vrijdag heb ik mijn enkel gebroken!!!
Ik wilde Robin in het voorzitje van de fiets zetten, en die trappelde zo hard tegen het stuur aan, dat de fiets om viel. Ik kon Robin er nog net bovenuit tillen, maar de fiets viel dus wel. Bovenopmij. Ik heb zo’n mamafiets, en die zijn nogal zwaar, dus ik kon hem ook niet optillen. Lig je dan: Zelf op mijn rug op de grond, Mijn fiets erbovenop, daar Robin weer bovenop en Thomas stond er naast!! Arm kind!! Gelukkig bleef hij bij ons, voor hetzelfde geld loopt hij weg! Het duurde 10 min. voordat iemand doorhad dat ik daar lag!! (afgelegen stukje) Een vrouw en haar dochter hebben me geholpen, en hun telefoon mocht ik even gebruiken. Mijn moeder nam niet op, en martin werkte ver weg…de vrouw bood aan om ons naar huis te brengen. Maar ja…geen autostoeltjes voor de kids…Ik dacht dat het wel weer ging, heb even op een bankje gezeten, en ben toen naar huis gelopen…s’Avonds zijn we naar de weekendpost geweest. Ik dacht dat ik misschien mijn enkelbanden gescheurd had, maar ik werd meteen in een rolstoel gezet, en naar de eerste hulp gereden…gebroken enkel…In het gips…
Nu heb ik voorlopig gips. Dat moet er tot donderdag om blijven, en dan gaan ze verder kijken…( misschien operatie/6 weken gips. maar ik hoop op tape…)
Mijn zus zei, dat ik nu mooi even kan genieten van mijn verplichte rust…Nou, ik geniet helemaal niet! Ik vind het vreselijk om toe te kijken, hoe iedereen druk voor mij in de weer is! Ik mag deze hele week niet lopen! (ook niet met krukken, alleen als het echt nodig is!!) Martin kan alleen maandag vrij krijgen, voor de rest van de week ben ik allemaal oppas aan het regelen…wat een ramp!!!
Groetjes Charon