Bij ons was Dion ook een wonder, na 4,5 jaar proberen zwanger te worden (echt alles geprobeerd) hadden we het bijna opgegeven tot ik toch nog zwanger werd van de laaste IVF poging,
18 eicellen hadden we en er was er maar een bevrucht geraakt en die prachtige embryo is nu 3 jaar en een prachtig kind.
Ik zie het niet zitten (en mijn man ook niet) om nog eens door z’n hel te gaan, om alles op te offeren voor die ene wens die voor vele zo vanzelfsprekend lijkt.
En daardoor doet het idderdaat pijn als mensen vragen of we nog een tweede willen, ja ik wil wel maar het gaat gewoon niet meer … dat ga ik mensen echt niet vertellen hoor, dus zeg ik maar gewoon dat ik heel blij ben dat ik moeder ben en er vrede mee heb dat we een kindje hebben mogen krijgen, verdere details daargelaten maar ik denk dat ze dan wel een beetje begrijpen wat ik ermee bedoel en ik het er niet meer over wil hebben.
Miss T: wat is jou verhaal dan als ik vragen mag
Denise: wat super dat jullie en dochter hebben gekregen, dus mensen zeggen tegen jou juist het omgekeerde? zo van; bij jullie komt er zeker geen tweede he?"
irritant he.