Enge uitzending Peter R. de Vries

Hebben jullie zondag ook gekeken naar die uitzending van Peter R. de Vries? Over een moeder die ervan verdacht werd dat ze haar kinderen had vermoord? Ze is vrij, maar het was een raar verhaal. Haar zoontje had 26 messteken, haar dochter 60! Afschuwelijk! Ik vond het echt een enge uitzending. Ik keek daarna naar Eva in haar bedje en dacht: ‘Hoe kan iemand 60x op zo’n weerloos kind insteken?’ Dan ben je natuurlijk volslagen gek! Zelf denk ik toch dat de moeder het gedaan heeft, al hebben ze daar niet alle bewijs voor, maar ik hoop dat de dader uiteindelijk gepakt wordt. Brrr, dat zulke dingen ook gewoon in NL gebeuren, het lijkt net een horrorfilm!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ik kijk daar bewust niet naar. Ik wordt dan heel boos of heel verdrietig. Ik weet dat deze mensen bestaan, maar dan doe ik maar even struisvogelpolitiek.

Groetjes,

Michèle

Ik heb het inderdaad wel gezien, tenminste grote stukken ervan. Was aan het heen en weer zappen tussen Peter R. en Miljoenenjacht

Vond die moeder vrij onaangedaan, als het zo was gegaan als zij zei, was ik toch echt wel in alle staten geweest, en behoorlijk moordlustig naar die Bennie toe. Heel vaag verhaal, heb alleen het einde niet gezien… Zou Peter R. er nog op terug komen of het uitpluizen?

ik wilde het wel kijken maar heb het niet gekeken. ik ga wel proberen op internet een herhaling te zoeken.
en ik snap dat ook niet, ik krijg altijd spontaan tranen in mijn ogen als er iets met een kind gebeurd en ik dan denk: het zou je eigen kind maar zijn…brr
hetzelfde met die mensen die hun kind in een auto hadden laten zitten (perongeluk of niet het is gebeurd) en die stierf aan overhitting, echt kreeg tranen in mijn ogen, omdat ik me dan voorstel : jeetje, stel dat was door iemand bij ons rico’tje overkomen

Ik heb het ook gezien, gewoonweg bizar
Ik heb hetzelfde gedaan als jij rainbow, bij Dylano’s bedje gestaan en indd bedenken hoe kun je.
Toch denk ik dat ze het zelf gedaan heeft of indd iemand in bescherming neemt zoals ook peter r de vries denkt.
Zei ik ook gelijk hier.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ik heb alleen een paar voorstukjes gezien, maar heb het programma zelf niet gezien. Je zag die vrouw tijdens de voorstukjes in ieder geval erg ongeintereseerd kijken. Verschikkelijk dat je zoiets je kindje kan aandoen. Tenminste ik weet natuurlijk niet of zij het geweest is. Maar hoe kun je dit uberhaupt zo’n klein onschuldig mensje aandoen. Heb daar echt geen woorden voor.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker