Energiezuinig nachtlampje

Hoihoi,

Job is sinds een tijdje bang in het donker, echt bang.
De kleine nachtlampjes die je het in stoptcontact doet helpen niet meer.
De lamp op de overloop kan niet aan want dan wordt Sarah constant wakker.
Nu staat ons nachtlampje er maar dat vreet energie.
Als Job ook maar even wakker wordt 's nachts en het is donker begint ie te roepen.
Dus ik ben op zoek naar een lampje dat de hele nacht kan blijven branden maar niet zoveel energie vreet.

Lfs Maaike

Onze kinder hebben dat al jaren. Toevallig kocht ik net van de week een stekkerlampje bij de aldi. Deze heeft ook een sensor waarbij hij automatisch aan gaat als het donker is. Het is een led lichtje en dat kost amper wat aan energie daarbij kun je het kapje ervan draaien zodat het lichtje gerichter naar een bepaalde kant schijnt.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

hoi Maaike,
wij hebben een “spookje” van Ikea. Dat kan je opladen en kan de hele nacht blijven branden zonder stroom te nemen. Ik geloof dat anderhalf uur opladen genoeg is voor een hele nacht. Wij hebben een blauw, geeft een heel aangenaam soort licht zonder echt “licht” te zijn.

groetjes
Ineke

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

O en doe je bv 2 van op de kamer ben je nog steeds goedkoper uit qua verbruik dan een 7 wat gloeilampje. Want deze dingetjes verbruiken 0.09 watt
Het is deze die ik heb
http://www.gloeilampvervangers.nl/ranex-led-nachtlampje-met-dag-nacht-sensor.html

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Ik heb echt een ideaal nachtlampje.

Barbapapa! Die laadt overdag op en brand ruim 13 uur in de nacht

Hij is niet goedkoop €39.95 maar ik vind hem ideaal voor Senne.
Ik zet 'm op de plank boven de commode en ze kan er gewoon naar kijken zo.

Ik kan geen directe link plaatsen maar ik heb hem bij www.vanallesvan.nl.
Kijk bij kinderkamers, het is een draagbaar nachtlampje in roze en blauw.

Groetjes van Sascha en Senne

hier ook het spookje van de ikea
bevald me prima en de jongens ook

trotse mama van twee pracht boys van 5 en 3 jaar en zwanger van ons derde wonder

Hier ook het lampje van Ikea. Hebben we een paar dagen en nu al favoriet Je kunt hem op twee standen zetten: constant één kleur of blijven verkleuren (blauw/groen/beetje paars). Lampje wordt niet warm, stekker ook niet. Het zijn ledlampjes geloof ik, dus energiezuinig. Lampje kost 12,95.

Eerst hadden wij gewoon een ouderwets nachtlampje maar hadden er wel een ledlampje in gedaan. Niet echt gezellig licht maar wel energiezuinig.

heb net even op de site van Ikea gekeken maar daar staat dat het lampje 3 tot 5 uur brand indien volledig opgeladen en Maaike d’r zoontje is bang in het donker dus als hij s’nachts wakker wordt en het lampje brand niet meer …

Je kan even bij de bouwmarkt kijken wat het laagst verbruikend ledlampje is
Led gebruikt nog minder dan spaarlampen.

Ik heb toevallig vorige week ook een nachtlampje voor Marijn gekocht omdat hij opeens een lampje op zijn kamer aan wilde (nu mag hij niet meer aan trouwens).
Heb hem gekocht bij de blokker en het is een led lampje met een sensor die bij donker aangaat en best nog wat licht geeft. Prijs €2,99 dus daar hoef je het niet om te laten.