dag alles mama’s en papa’s,
Meric doet het erg goed de laatste dagen! ik ben ontzettend trots op hem. nu denken jullie zeker wat zeur je nou dan nee ik zeur niet ben even benieuwd hoe jullie kleintjes hun ene laatste (namiddag) slaapje doen.
de mijne is ontzettend moe na zijn groentehapje tussen 4 en 5. ik verwacht natuurlijk niet dat hij dan een paar uurtjes gaat slapen maar een half uur slaapje zou hem toch goed doen vooral als hij zo doodmoe is??
nou geeft hij het zelf ook aan ontzettend moe en constant wrijven in zijn oogjes maar niets helpt! hij wil maar niet slapen. heb alles geprobeerd iets eerder naar bed iets later naar bed…noem maar op. gevolg? hij krijgt pas om 19.00 uur zijn laatste fles soms 19.30 dus dat betekent dat hij dan vanaf 14.30/15.00 uur tot die tijd wakker is! hij is dan 4 uur lang wakker. dus oververmoeid.
moet ik hem nou gewoon zijn gang laten gaan, of is het toch slim om het vol te houden? hierdoor komt hij na zijn laatste flesje ook moeilijk in slaap soms duurt het wel tot een uur 20.30 voordat hij echt in slaap valt. de rest van de slaapjes doet hij heel erg goed. hoef hem niet meer te troosten of een ander truckje uit te halen ik leg hem op bed en na 1 minuut jengelen is hij al vertrokken. smorgens slaapt hij een uurtje, in de middag soms een uur tot twee.
wie o wie kan mij raad geven? vind het verder prima als hij lekker wakker is en wil spelen maar dat wil hij niet meer en slapen wil hij ook niet…