Pfff, nou ander halve week terug werd ik goed verkouden. Wsa net een halve week hersteld van die buikgriep, maar goed verkoudheid kan ik handelen.
Nu is mijn neus niet echt meer verstopt, msaar heb ik al sinds vorige week dat ik veel hoest, en met name mijn linker long behoorlijk “reutelt”!! Maar, en dat is het leuke er aan (not), normaal als je dan hoest, dan komt die "reutel"naar boven (slijm) en dan is het effe klaar. Maar dat gebeurt nu niet!!! Het blijft zitten waar hij zit, ehct irritant!! En het apparte is ook nog, dan als ik op mijn rechter zij lig in bed, dan is het goed, heb ik na genoeg geen last, maar lig ik op mijn rug, linker zij, dan is het goed mis. Gisteren ochtend was ik zelfs een tijdje hierood benauwd, en zei ik tegen mijn man, als dit door zet ga ik straks naar de post, want dit is niet normaal!! Maar het nam af, en tegen 1700 dacht ik, goh het lijkt beter te gaan!! In de avond kreeg ik lichte verhoging, en dat is door pc inmiddels wel afgezakt, maar goed, vanmorgen toch maar de doketr gebeld, en vanmiddag mag ik langs komen. Ik weet het niet , het is of bronchitus of een longontsteking, want dit is niet een normaal hoestje ofzo. Bah ik baal zo, continu in de lappen mand!! ik hoef maar even een keer naar boven te lopen en ik ben al buiten adem!! Nou ik weet dat ik te zwaar ben, maar ik heb toch echt wel een betere conditie dan dat!!
1 Troost, Bo was vanmorgen rond 630 heel iets wakker, en ik heb hem toen een slokje drinken gedaan, en terug legd. Hij ligt nu nog te slapen, dus kan even mijn eigen ding doen, rustig op starten etc. Bo hoeft vandaag niet meer naar bed, door dat hij zo lang slaapt nu, dus zijn eetschema verschuiven we dan dus ook maar een beetje!
pffff…ik hoop dat die dokter een wonder middel heeft vanmiddag!!
Ik hoop dat die dokter iets heft waarmee die reutel in 1 keer weg is!!
liefs woezel