En zijn alle kindjes

ale zenuachtig voor morgen

hier wel dylan dan he kaitlyn heb niet echt besef dat morgen de pakjes voor de deur word gezet met veel gebons hahaa

en kon vanmorgen nog aan slinger komen en ballonnen dus morgen ff gezellie maken

het is echt aftellen hoor nog 1 nachtje he mama en dan in totaal 3x naar school he hahaha

groetjes bianca,dylan en kaitlyn

Sinterklaas komt zaterdag pas bij ons.
Mijn ouders kunnen nl niet morgen

Och, hij beseft dat toch nog niet dat het een dag later zal zijn.
Hoop dat ik dan al weer wat meer kan lopen, want de hele dag blijven zitten is ook niet leuk!

Groetjes Mim

Ja, bij ons komt sinterklaas ook zaterdag pas.
Maar Stephan beseft dat nog niet echt. Tsja…is nog geen 2,5 jaar.
Maar de kadootjes die hij gezien heeft (tsja, da’s weer het voordeel van die leeftijd, dat dat gewoon openlijk kan, haha) die vind ie wel errug interessant hoor!!! haha!!
Volgend jaar is het oppassen geblazen. Dan is hij 3,5 jaar en zal hij het veel meer beseffen.

Maarre…Mim, gaat het nog steeds zo ellendig met je voet???
Vervelend joh!

Groetjes, Bieb

P.S. Mim…sorry…las net te laat bij je andere topic hoe het nu gaat met je!!!
Sterkte!

Groetjes, Bianca

Wat lijkt me dat leuk, met je kind sinterklaas vieren. Sanne is nog veel te klein dus heeft het weinig zin om sinterklaas te vieren. Ik zat wel stug met haar op schoot naar de intocht te kijken op tv. maar ik vond dat waarschijnlijk leuker dan Sanne. Al vond ze die rode vlek wel interessant.

Liefs Kristel

Het was harstikke leuk.
Wij hebben het gisteravond gedaan omdat mijn ouders op 5 december een bruiloft hadden. Beseft Lucas toch nog niet, dus dat konden we wel doen.

Mijn ouders en mijn zus met haar vriend zijn hier geweest.
Eerst samen koffie met gebak.
Daarna eten, ik had huzarensalade gemaakt.
Opgemaakt op schalen met vis en vlees.
Ook nog wat stokbrood erbij en ijs na (loopt het water al in de mond ).

We hadden de kadootjes in de gang gezet en de buurman heeft op het raam gebonsd.
Lucas durfde niet te gaan kijken
Samen met opa is hij de wasmand gaan halen.
Dit jaar heeft hij netjes gewacht tot ze in de huiskamer stonden. Vorig jaar had hij nl in de gang al het eerste kadootje uitgepakt!
Hij was door het dolle heen, vond het helemaal geweldig.
Hij mocht ook een beetje langer opblijven om met de kadootjes te spelen.
Het houten treintje en de bob de bouwer werkplaats zijn helemaal in de smaak gevallen.
Geslaagde avond dus.

Groetjes Mim

OOh wat dom, nu had ik het sinterklaasverhaal al verteld bij een ander topic waar die leuke foto’s op staan.
Wat wel erg leuk is en wat ik bij dat andere topic (van Tries)niet heb verteld is dat doordat onze familie veel kleintjes heeft, hadden we dit jaar geen pieten maar tieten. Werkelijk waar. Maar goed, ik zou graag ook nog wat andere verhalen horen.

Liefs Kristel

Gewijzigd door - Kristel Verstegen op 09 Dec 2003 12:59:52