En weer Molletje zoeken!

Ja daar ben ik het mee eens. ik let altijd goed op de reacties na de test, dan zie je dat soms ook wel

Lilypie Second Birthday tickers

Ik kijk oo trouw elke week… maar heb werkelijk waar nog geeeeeeeeeeeen idee…
Ik denk zelf ergens dat Tim het is, maar aan de andere kant ook weer niet.
Ik probeer ook zoveel mogelijk te kijken naar de reacties van hun als er geld gewonnen is, of juist verloren…

Liefs, Melanie

Ha leuk een topic van widm
Zie hem net pas maar volg het trouw iedere week.
Zelf verdenk ik Liesbeth, ze kan niet liegen en die reactie gisteren toen
Frits naar huis moest zei voor mij genoeg…

Wel jammer dat we nu weer een week moeten wachten.

Liefs<
Chirley

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

quote:
Ja daar ben ik het mee eens. ik let altijd goed op de reacties na de test, dan zie je dat soms ook wel

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2f.lilypie.com/Nc0ep1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

Ik kijk vaak naar die tussenstukjes, dat ze individueel tegen de camera praten. Dan hoor je ook vaak wel of ze gemeend praten of iets hebben ingestudeerd. Zo had ik in één van de vorige seizoenen al heel snel Kim Pieters op de korrel en zij bleek idd de Mol te zijn. Datzelfde neppe gevoel heb ik nu weer bij Liesbeth. We zullen zien.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Aaaah William er uit… Wij verdenken/verdachten hem niet als de mol… maar wel erg jammer dat hij er uit is nu!

Op wie zitten jullie? Wij nog steeds op Anne-Marie!

Groetjes Manderijn.

Aaah, jammer William was wel cool. Maar idd, had ook niet t idee dat hij de mol was. Ik denk op nr 1 Hadewych en mn nummer 2 is Liesbeth

ARGH!!! Ik weet het niet meer… ik was zo zeker van Tim, maar krijg via mijn facebook steeds meer tips over Annemarie… pfff wil het weten!!!
Wel jammer idd dat William eruit is! Maar wel te verwachten! Beetje overmoedig!

Ja inderdaad overmoedig, met zn 2!!! jokers :open_mouth:

Ik blijf bij Liesbeth. Zij reageerde bij de eliminatie zo nep (vind ik met veel dingen). Toen William het rode scherm kreeg kwam er zo’n gemaakt ‘hè???’ uit, alsof ze helemaal had verwacht dat zij eruit zou liggen. Terwijl ze totaal niet gespannen leek toen het scherm nog moest komen. Dus ik geloof d’r voor geen cent.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Haha ja Liesbeth is en blijft mijn mol, ze kan gewoon niet doen alsof
Als er dingen aan haar gevraagd worden zie je aan haar gezicht gewoon dat ze liegt, let maar eens op: Afwijkend reageren, wegkijken, of met de ogen knipperen…

Weer een week w88 jammer hoor

Liefs,
Chirley

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Helemaal mee eens Chirley Als ze inderdaad de mol blijkt te zijn, dan heeft ze het spel niet goed gespeeld, wat mij betreft…

Groetjes,
M

Ik blijf idd ook nog steeds Liesbeth verdenken.

Groetjes,
Sandra

Mijn mol is nog steeds Hadewych maar Liesbeth komt wel op een dikke 2de plaats.
Idd erg jammer dat William eruit is, hij was leuk & gezellig maar zeker niet de mol.

En weer zit mijn Mol er nog in…ik verdenk nog steeds Liesbeth. Al zie ik ineens Hadewych ook als kanshebber voor de titel.

In het introfilmpje van de aflevering van gisteren zat ineens een flits van een stukje waarin je spelkaarten zag met haar foto erop (pas later in de aflevering snapte ik hoe dat zat, doordat ze toen moesten kwartetten) en dat stukje zat er in eerdere intro’s niet in. En de titel van de aflevering van gisteren was de namen van alle kandidaten op een rij, maar de naam van Hadewych stond er niet bij. Weet niet of dat nou betekent dat zij de Mol is, maar vond het wel typisch…

Groetjes,
M

Het loopt op het laatste dames!!

Spannend, want mijn mol zit er nog steeds in. Ook al heb ik het idee dat ik echt de enige ben die op Anne-marie zit

Groetjes Manderijn.

Straks de één-na-laatste aflevering. Er valt er nog eentje af en dan volgende week de finale. Spannend!

Groetjes,
M

huuh dr valt dr nog eentje af…? dr is een mol, winnaar en verliezer…? Nog steeds denk ik Hadewych :smiley:

Nee, geen afvaller dus gisteren. Ik zat fout Ik denk nog steeds Liesbeth!

Groetjes,
M

Haha okee, ik dacht al

Ook ik ga voor Liesbeth…jammer genoeg moeten we bijna nog een week wachten voodat we het weten.