Ik denk dat Willem of Maarten de Mol is.
Ik kijk het ook altijd via uitzending gemist omdat op donderdagavond de carnavalswagen van de buurt gebouwd wordt en ik dan ga plakken en meestal blijf plakken .
En weer Molletje zoeken!
En we mollen weer verder… Jullie ook?
Ik blijf echt plakken bij Anne-marie… Maar poets Tim ook niet weg
Ik geef William ineens ook een kans dat hij de Mol is. Dat rode petje dat hij op had met die W erop. Da’s omgekeerd natuurlijk een M, van de Mol. Haha, supervergezocht natuurlijk! Eigenlijk verdenk ik Liesbeth nog steeds het meeste.
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
ik ga voor Tim of William, vond deze aflevering wel weer een stuk leuker trouwens.
liefs,
Rinske
Mijn Mol zit er nog steeds in. Ik verdenk al vanaf het begin Liesbeth, maar ik sluit Tim ook niet uit…
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
Ik ga lekker dit seizoen… Dit is de derde keer dat ik een mol moet aanwijzen…Mn man zit op Tim. Ik heb nog geen nieuwe keuze gemaakt eigenlijk. Ik vind Liesbeth wel leuk, maar geen mol. Moet er nog even over nadenken…
lfs
Ik blijf bij Tim! Maar ingewikkeld blijft het hoor… Heb nu al weer zin in volgende week donderdag. Het liefst kijk ik zo’n serie in 1x… gewoon de hele dag/nacht door hahaha. Maar ja, met twee kleintjes thuis zit je ook niet echt op een slapeloze nacht te wachten…toch maar weer wachten op volgende week.
Ik vind deze serie tot nu toe wel echt de minst leuke. Komt denk ik ook door de mensen die erin zitten, die spreken me niet echt aan. Jammer, maar goed…blijft leuk om te puzzelen wie het nou is.
Groetjes,
M
Ik blijf ook bij Liesbeth. Ze is me te fake, alsof ze een rol speelt.
Groetjes,
M