nou ik heb dus hetzelfde gehad bij mij was er dus wel degelijk tekort aan voeding, de eerste weken ging het prima, maar rond de 1 halve maand had madam heel de dag honger, krijzen krijzen niet normaal, legde haar al vaker aan, niets hielp. ze groeide al steeds erg weinig en was inmiddels veel te klein voor haar leeftijd… (met geboorte net 3 kilo maar niet extreem klein dus)
Heb hetzelfde met de oudste gehad rond de 3 maanden…
Alleen de middelste heeft een jaar borstvoeding gehad.
Stress kan ook ervoor zorgen dat je voeding erg terug loopt bijvoorbeeld. Wij stonden op het punt naar Suriname te vertrekken : ik alleen met 3 kleine kindjes … dus ja dat was erg spannend en er was veel te regelen en voorbereiden…
Het consultatiebureau wilde er niet aan, het kon echt niet aan de borstvoeding liggen punt. maar ikzelf had dus hetzelfde probleem als baby, zodanig dat als ik niet gauw aan zou komen ik in het ziekenhuis zou belanden!!!
Mijn moeder kreeg toen van de huisarts het advies geef lekker monas kindermeel (zo noemt zij het, in de winkel zie ik wel molenaars kindermeel. denk dus dat ze dat bedoeld) daar zijn wij ook groot op geworden. nou vanaf dien ging ik dus groeien en huilde niet meer heel de dag en nacht.
mijn jongste-nu 6 maanden- huilde dus echt heel de dag en nacht. het was echt verschrikkelijk. ze was een hele ontevreden gestreste baby.
Tot we gingen bijvoeden!!! ze was in een klap een heel andere baby, huilde veel minder, begon te groeien, en nu is ze een kern gezond vrolijk meisje!!!