...en opeens

…lag ze op haar buik in de box.
Terwijl ik haar op haar rug had gelegd
Hahaha, mijn mond viel open, ik zeg tegen Peet: heb jij haar op haar buik gelegd?
Nee dus (kon ook niet, want hij stond in de keuken maar goed, ik snapte het gewoon ff niet )
Heeft madam het dus zelluf gedaan
Wel stoer hoor, hihi.

Ik weet dat ze er niet mega vlot mee is ofzo, maar omdat ze eerst wel een achterstand had vanwege dat Kiss syndroom, vind ik het gewoon hartstikke goed!!!
Want als je het zo bekijkt (achterstand) dan is ze voor haar doen wel vlot

Nou wil ik alleen nog zien hoe ze het gedaan heeft
Ik denk dat ze stiekum de spijlen van de box heeft gepakt hahahaha
Nou ja, wie weet doet ze het straks nog een keertje.

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Gewijzigd door - Bieb op 09 May 2006 13:44:42

Goed zo Kaya!! GA ZO DOOR!
Leuk zeg vooral als je niet hebt gezien hoe. Nu wordt ze lekker actief (actiever)
Groetjes, Mariëlle en Joël

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

quote:
Nu wordt ze lekker actief (actiever)

Nou, het is echt zo’n tiepje dat het liefst gisteren de kamer al door kroop hahaha
Ze is me toch druk in haar bewegingen
Echt, als ik haar op haar buik leg dan zie je gewoon dat ze vooruit wil

heee goed zo kaya,ene laat mama maar ff zien hoe jij dat gedaan heb hoor

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

Heeeee Goed van jou hoor Kaya!
Op naar de volgende mijlpaal.
Groetjes Maaike
mama van Nicky en Bob

Goedzo!! Kaya!!
heb je je mama even lekker verstelt doen staan.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Goed hoor!

En helemaal niet laat, Manon was nog een week ouder!
Had ook wat geboorteachterstand maar ok.

Tessie

quote:
Nou, het is echt zo'n tiepje dat het liefst gisteren de kamer al door kroop hahaha Ze is me toch druk in haar bewegingen Echt, als ik haar op haar buik leg dan zie je gewoon dat ze vooruit wil

Nou, voor je het weet kruipt ze dan misschien wel! Ik wacht nog steeds… Momenteel zit Joël weer in zo’n hangerige periode, dus wie weet gaat hij binnenkort wel kruipen. Meestal zitten er dan weer veranderingen aan te komen, dus ik ben benieuwd. Heeft Kaya inmiddels al vaker op haar buik gerold? En heb je gezien hoe?

Nee, ik heb het vandaag niet meer gezien, ze heeft het ook niet meer gedaan.

Ze was vandaag nogal erg uit haar doen, zeer waarschijnlijk doordat ze al 2 dagen amper geslapen heeft overdag.
Madam vertikt het namelijk om te gaan slapen in de kinderwagen (als we dus weg zijn) en ja…dat brak haar nu behoorlijk op
Ze heeft vandaag veel geslapen en ook een tijdje gekrijst en weer even geslapen etc.

Nou ja, morgen weer een dag

Ja en het weer zit ook niet mee om te slapen overdag. Op Joëls kamer was het vandaag 25 graden. Die ging dus ook niet slapen. Met als gevolg tijdens het avondeten een slapend kind in de kinderstoel. Ieder half uur hoor ik hem nu weer brullen. Dat wordt weer wat vannacht. Ik ga zo maar lekker naar bed.

Oef…succes!
(was ook wel errug warm vandaag)

Heeej goed zo kaya!!
Hee pssstt Kaya, kom es… als je nou eens aan mama laat zien hoe je dat doet he… dan gaat ze dat misschien wel voor ons filmen, das pas leuk joh!!
Doen he!!

Groetjes Nathalie & Co

quote:
Hee pssstt Kaya, kom es...... als je nou eens aan mama laat zien hoe je dat doet he.... dan gaat ze dat misschien wel voor ons filmen, das pas leuk joh!! Doen he!!

Goed plan, van dat filmen
Ik zal dit haar morgen ff laten lezen

Hoi hoi

Goed zeg op naar naar het volgende.

Groetjes Pierine

Leuk is dat, he? Op de buik draaien!
Joyce kon het zomaar ineens toen ze net 3 maanden was. Je had dat koppie moeten zien! Zo van; kijk eens wat ik kan?!? Sommige mensen geloofden het haast niet, omdat ze het meestal (heb ik gehoord) rond de 6 maanden doen. Het probleem is dat ze nog niet zelf weer terug kan draaien naar haar rug (en we zijn dus inmiddels al 2 maanden verder) en dat levert vaak de nodige frustratie en boosheid op, haha! Toch maakt ze er een spelletje van, want als we haar weer terugleggen, hebben we ons nog niet omgedraaid of ze ligt alweer op haar buik!

en heb kaya het gelezen dat je het wilt filmen hiihhihi

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

Het is wel goed gegaan vannacht gelukkig!

Hey fijn Marielle!

Nou , ik heb het Kaya vandaag zien proberen hoor!
Alleen vandaag bleef ze (helaas voor haar) steken bij haar armpje
Dus dr beentjes en kontje waren al omgedraaid en dr koppie ook, maar ja…het alom bekende probleem: hoe krijg je dat tweede armpje dan onder je vandaan
En gefrustreerd dat ze was joh, whahahaha, zo’n klein mormeltje en dan zo boos

Nu nog even doorzetten en ze kan het echt…
Alle begin is moeilijk zullen we maar denken he?

Nou, ze kan het nu gewoon écht zeg maar
Ze doet het ook in bed als ze wakker is…en in de box…op de grond…overal

Alleen eh…die smurf snapt niet hoe ze terug moet rollen en het aller lastigste is dat ze ook nog steeds niet snapt dat ze haar hoofdje OPZIJ moet leggen als het te zwaar wordt.
Gevolg: ze stikt zowat in haar matras…
Ik heb haar hoofdje al eens opzij gelegd dan, maar ze wil dat gewoon niet.
Waarschijnlijk is dat nog een “tic” die ze heeft overgehouden van dat Kiss syndroom.