En nou is ze naar het cb geweest

Ja, er gebeurd een hoop in huize Gioia
drie onderwerpen na elkaar.

en niks nuttigs hoor, maar vandaag is Gioia dus weer naar het cb geweest, gekeurd en goed bevonden.

ze is langer dan “gewoon” met haar 75 cm, en dunner dan “gewoon”, maar haar curve loopt lekker door. dus ze doet het prima.

ze moest ook een enting, en ze keek de prikmevrouw echt dodelijk aan op het moment van prikken, maar ze was het meteen weer vergeten toen ze haar dossier te pakken kreeg

nu binnenkort weer naar de dietist, maar ze groeit goed, dus op zich ook daar denk ik niks bijzonders. misschien mag ze weer wat meer proberen qua eten dan. en dan zullen we wel te horen krijgen wanneer we koemelk moeten gaan proberen, eens in de zoveel tijd moet je het proberen, om te kijken of ze nog (zo heftig) erop reageert.
dat is dus iets waar ik nu al zenuwachtig van kan worden, omdat als ze nog zo reageert de reactie heftig is, en heeft ze wel drie dagen kramp, en jeuk etc. maar ja: moet aan de andere kant toch gebeuren, als ze wel weer koemelk kan verdragen, eet ze veel makkelijker mee. als ze een is moeten we dat geloof ik testen, en brrr, dat is al over een maand! (maar eerst een feessie dan hoor, zonder koeien!)

mo

Zo is ze al 75 cm?!? Volgens is anderhalf jaar ouder en die is 88 cm.
Ach Cas is ook een kleintje en dat met een vader van 1.93!!!

Hihi en heeft ze haar dossier verscheurd? Zou ik wel doen; jij mij prikken ik jouw werk verscheuren. Go Gioia, go Gioga.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-2004).

Heb ff gespiekt en Stephan was met 11 maanden net 9 kilo (ietsje eronder) en 72 cm.

Gaaf Gioia, dat je die mevrouw haar dossier hebt gepakt!
Ik zou ook niet over me heen laten lopen hoor! Stoute prikmevrouw ook ()

Groetjes, mamma van Stephan

dat is mooi mo
maar ik ben net even wezen kijken hoe groot mijn dochters waaren madelinde was met 12 mnd 78,5 en ruim 10 kg
en dominique was met 11 mnd en 13 dagen ook 78,5 en ze was wel iets ligter dan haar zus zij was ruim 9kg
madelinde is nu 4 jaar en ze is nu 1 meter 9
en dominique is nu 2 jaar en 7 mnd en 95 cm
en iedereen zegt wat zijn ze groot maar ik weet niet beter
groetjes van joze de mama van madelinde en dominique

Nicky was met 6 maanden al 82 cm en met 11 maanden 87 cm.maar nu is hij ook echt een reus en is het normaal met 2 grote ouders.
Nu is Nicky 4j en 3 maanden,
is nog steeds 1m23 en 22 kilo,en hij behoort tot de allergrootste kindjes van Nederland,mensen vragen soms als hij te moe is om naar school te gaan en ik ga enkeld dan boodschappen doen of hij niet verplicht naar school moet en vragen of hij al in groep 3 zit.
Hij zal altijd groot blijven.

Maar je dochter is voor een meisje ook lang hoor,wees trots op je mooie meid.
groetjes Bibi

Bianca moeder van Nicky 22-09-2000.

zo hey bibi
en weet je dat jou zoon en mijn dochter maar 12 dagen naar elkaar gebooren zijn mijn dochter is van 10-09-2000
hij is inderdaad lang

zijn het allebei maagdjes,leuk.
Ik was 6 weken te vroeg bevallen,ik had zwangerschapssuiker,en hij moest er gewoon uit,het werdt echt te krap in mijn baarmoeder voor hem.
Ik was 12 november uitgerekend.
maar ja was echt blij dat hij te vroeg was.
Hij was verdorie 4800 gram en 56 cm.
ik was helemaal verbaasd,ik was klein geboren,ik woog 2 kilo en was 44 cm.
Dan komt er zo’n beer uit.
Het blijft nog steeds een wonder om als vrouw mee te mogen maken om een kindje te baren.

Groetjes Bibi

ja he maar madelinde was maar 49 cm bij haar geboorte en 3160 en ik was 5 september uit gerekend en ik was 52 cm en 7 pond en 3 ons bij de geboorte
groetjes van joze

Gewijzigd door - joze op 21 Jan 2005 10:27:27

Je ziet Nicky nu bij trots op mijn kind staan,met fotoos deze week gemaakt,daar zie je hoe hij eruit ziet nu.
Nicky alvast in carnavalskleren.

Groetjes Bibi

ik heb ze gezien bibi
en het zijn mooie foto’s
en ik vind dat hij als peter pan er heel leuk uit zien
groetjes van joze

Gewijzigd door - joze op 21 Jan 2005 10:45:34

wat een verschil he?

bij het cv liep een meisje rond, die was 14 mnd, en een stuk kleiner dan gioia.
mijn neefje is bijna twee maanden jonger dan gioia, maar qua gewicht is ie veel groter, weegt als dieplood

leuk is het om te zien, benieuwd hoe groot ze zal worden, ik ben zelf 1.85, voor een vrouw lang (al steek ik tegenwoordig gelukkig niet meer zo boven iedereen uit )
mijn vriend is gemiddeld qua lengte, maar zijn ouders zijn echt kleintjes.

mo

dat kan je wel zeggen mo ik zelf ben 181 m en mijn man is 184 dus niet echt groot maar als je mijn zus nou neemt die is 193m en haar man 212m ik weet niet hoe lang hun zoon is maar hij is wel lang voor zijn leeftijd ik weet wel dat hij bij geboorte 57 cm was en zijn zus ook zo iets en zij is nu al grooter dan ik en zij is pas 14 jaar
groetjes van joze