Ja, er gebeurd een hoop in huize Gioia
drie onderwerpen na elkaar.
en niks nuttigs hoor, maar vandaag is Gioia dus weer naar het cb geweest, gekeurd en goed bevonden.
ze is langer dan “gewoon” met haar 75 cm, en dunner dan “gewoon”, maar haar curve loopt lekker door. dus ze doet het prima.
ze moest ook een enting, en ze keek de prikmevrouw echt dodelijk aan op het moment van prikken, maar ze was het meteen weer vergeten toen ze haar dossier te pakken kreeg
nu binnenkort weer naar de dietist, maar ze groeit goed, dus op zich ook daar denk ik niks bijzonders. misschien mag ze weer wat meer proberen qua eten dan. en dan zullen we wel te horen krijgen wanneer we koemelk moeten gaan proberen, eens in de zoveel tijd moet je het proberen, om te kijken of ze nog (zo heftig) erop reageert.
dat is dus iets waar ik nu al zenuwachtig van kan worden, omdat als ze nog zo reageert de reactie heftig is, en heeft ze wel drie dagen kramp, en jeuk etc. maar ja: moet aan de andere kant toch gebeuren, als ze wel weer koemelk kan verdragen, eet ze veel makkelijker mee. als ze een is moeten we dat geloof ik testen, en brrr, dat is al over een maand! (maar eerst een feessie dan hoor, zonder koeien!)
mo