bedankt voor het verzetten van mijn topic naar de juiste plak! Tja…Ik wil zelf ook heel graag foto’s van deze spectaculaire acties maken, maarja, de floepert gaat steeds zitten, of grijpt zich gauw vast wanneer ik met het fototoestel aan kom rennen. maareh, zodra ik een foto heb, krijgen jullie 'm te zien, beloofd! Nog een mijlpaal: Ian zegt sinds vandaag: KIJKIS!! en wijst dan met zijn vingertje… (waar hij dan naar wijst is ons nog onduidelijk, hij wijst zomaar wat in het rond, maar erg leuk is het wel. Meteen vind ik hem zo supereigenwijs!!! Mama en papa gebruikt hij nog te pas en te onpas, tegen knuffels, en soms tegen ons, maar "kijkis"was echt zo’n boodschap aan ons gericht, en dan dat snoetje erbij…schattig!! (hier spreekt een heeele trotse mama hoor!) Nu liggen we met zijn drietjes, (althans, ik zit even achter de pc…) met buikgriep…bah, wat wordt je daar gaar en ellendig van. En Ian is er nog wel de vrolijkste onder. (knap hoor, hij poept en kotst de hele boel bij elkaar, en presteert het om tussendoor nog te lachen en te brabbelen…) Het enige waar hij wel heel verdrietig van wordt is de ORS, een drankje tegen uitdroging. Mijn hemel wat een smerige troep is dat zeg. Maarja het moet wel, want hij houdt echt niks binnen… Nou, ik duik ook snel mijn bedje weer in…ben beroerd…