Jordy loopt nu echt op twee voeten hihi 5, 6 stappen achter elkaar en een lol dat hij heeft hahaha hij moet er zelf zo om lachen hij weet gewoon dat hij iets doet dat heel knap is…hihi
Een hele trotse papa en mama
Jordy loopt nu echt op twee voeten hihi 5, 6 stappen achter elkaar en een lol dat hij heeft hahaha hij moet er zelf zo om lachen hij weet gewoon dat hij iets doet dat heel knap is…hihi
Een hele trotse papa en mama
jjajjajjajajjaja ophouden nu he, eva loopt Jordy mijn grootste schatje loopt! ik word gek ik loop heel mooi achter mijn karretje da’s toch genoeg of niet??? loslopen nee ik houd liever mijn mammies hand vast
kusssssssies SOFIE
Sofietje dat doet jordy niet eens hahahahaha die loopt nergens achter aan dat kan ie niet je hebt nog wel ff hoor jij gaat mij inhalen echt wel hihi en zo niet jammer dan alles op zijn tijd tochhhhh
Dikke Kusssssssssss
wat nou wedstrijd ikkeben nummer 1 ja voor mijn schatje jordy doe ik alles! denk eraan jordy die klappen heb je niet voor niets gehad!
IK WIL DIT NIET MEER HOREN!!! Potvoljanduppies nog ns aan toe zeg! Lucas vertikt alles nog steeds! Oh nee, hij loopt langs alles heen nu. That´s it folks. Alles op zijn tijd, ja ja ja, maar nu is het ZIJN tijd hoor (ik ben nu toch maar aan het oefenen geslagen, zéér tegen mijnheer zijn zin in trouwens gniffel). Knappe Jordy hoor!!! Trouwens Andora van Suus loopt ook hoor een stap of 5. Goed he?? Was byzonder trots op die dame gisteren.
Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo
Tja Lucas heeft natuurlijk ook extra bagage mee te slepen he? Dat luie beest op zijn rug dus .
Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo
vind ik ook hoor alles op zijn tijd, maar jordy lijkt toch zo op zijn pa zal ik ff wat vertellen peet liep ook met 14 maanden en jordy dus ook hahahahahah echt grappig…
Tries
ja zorda ik de camera pas zit hij al weer, zodra het gelukt is laat ik ze gelijk zien hihi
Héé Jordy,
Kun je Evianne niet even laten zien hoe het moet? Haha, die moet ook lopen voor haar … geboren wordt hoor! Ik ben nu jaloers op jouw mama…
Wel knap van jou hoor, je wilde natuurlijk even laten zien dat jij een echte GROTE broer bent!
Groetjes Marielle & Co
Groetjes Marielle