Hoi Alice,
Welkom hier!
Je zal het ongetwijfeld erg gezellig gaan vinden op deze site, want iedereen leeft hier erg leuk met elkaar mee. Er wordt niet keihard (ver)oordeeld en de meeste hier denken ook met je mee als je bijv. ergens mee zit ofzo.
Heel erg fijn en gezellig dus! ![]()
![]()
Ik zal me eerst trouwens eens netjes voorstellen.
Ik ben Bianca maar mijn nickname is Bieb omdat er hier al meer Bianca’s zijn.
Vandaar dus.
Verder ben ik 29 jaar en woon ik samen met mijn vriend (45) waar ik sinds 5,5 jaar een relatie mee heb.
Samen zijn we de trotse ouders van ons zoontje Stephan, die vorige maand 3 jaar is geworden.
Wat een druk houshuiden zal jij hebben zeg, met 8 kinderen.
Hoewel, ik weet natuurlijk niet of de oudste misschien al uit huis is.
Wat erg trouwens dat jullie twee kinderen hebben verloren en moeten missen!
Mag ik vragen of dat tijdens je zwangerschap is gebeurd of later?
Even voor de duidelijkheid: als je geen zin hebt om er antwoord op te geven…gewoon NIET doen dan! Maar ik dacht ik vraag het gewoon maar omdat je zelf zei: wie vragen heeft roept maar.
En tsja, bij een * achter twee namen weet je automatisch wat dat inhoudt. En je noemt ze, dus ik ben er maar vanuit gegaan dat je over ze mag/wil praten.
Maar als ik dat verkeerd opgevat heb, dan biedt ik je bij deze mijn verontschuldigingen aan!
Je zegt dat jullie in Belgie eindelijk wat meer ruimte hebben. Heerlijk is dat hè!!
Hebben jullie hiervoor dan in Nederland gewoond?
Nou, weer genoeg gevraagd ![]()
(geen nieuwsgierigheid, maar gewoon belangstelling ![]()
)
Je zal mij hier even een week niet zien omdat we naar Hongarije gaan.
Maar vanaf volgende week donderdag ben ik er weer (en vanavond vast ook stiekum nog wel even. Ik heet niet voor niets “junklid” toch?? ![]()
![]()
![]()
)
Ik hoop je nog vaak tegen te komen en alvast veel plezier met het aanstaande “oma-schap”!!! Lijkt me heel apart om oma te worden terwijl je zelf nog een kind van 1,5 jaar hebt. Maar wel leuk!!
Groetjes, mamma van Stephan

P.S. Je schrijft: tot nu toe 10 kinderen. Tot nu toe…wil je er misschien nog meer dan?
Gewijzigd door - Bieb op 28 Jul 2004 21:38:11