En hier ben ik...!

Hallo allemaal,

ik ben mama van Milo, een heerlijk jochie van 10mnd oud. Hij werd 5wk te vroeg geboren, maar heeft hier weinig hinder van, hij is een beer van een kerel! Het moederschap bevalt mij goed. Wel erg druk, naast mn baan als mondhygiëniste, maar wel superleuk. Ik ben blij dat ik minder ben gaan werken, elke dag weer geniet ik zo van dat smoeltje! Hij wordt nu echt ondeugend, en daar moeten wij enorm om lachen af en toe…Ik ben getrouwd, woon in een leuk dorp en ben gek op shoppen, lezen, ontwerpen, interieur, CSI, de zon, maar het allergekst ben ik op mn kleine vent…MILO!

Ik vind dit forum ideaal om van gedachten te wisselen, soms weet ik het effe niet of twijfel ik, en het CB is hier lastig te bereiken. En ik vertrouw op ervaring!

X chantal

x Floss

Hoi Chantal

Welkom hoor. Ik ben Bianca, ik woon al 12 jaar samen met Harald en we hebben 2 dochters. Dewi is 8 jaar (dus daar niet zoveel vragen over) en Nanik is ook bijna 10 maanden en daar heb ik wel af vragen over hoor. Het blijft toch altijd maar een beetje gissen wat die kleintjes hebben en willen. Dus ik zal je zeker nog wel een tegen komen.

Mijn grootste hobby is Indonesie waar we vaak naar toe gaan omdat mijn vriend zijn familie daar woont. We wachten nog even
tot Nanik iets groter is en dan gaan we weer. Nu durf ik het nog niet zo goed aan.

Doei
Bianca

Hoi
Welkom op Ikkeben
Ik ben Heleen getrouwd met Ed en mama van twee heerlijke boefjes Robin van 4 en Justin van 2 jaar
Heel veel plezier hier
Op dit super forum

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

hallo chantal,

welkom op ikkeben

ik ben gytha 25 jaar, getrouwd met dennis en zijn de super trotse ouders van Lieke van alweer 6,5 maand
Ik werk in gezondheidszorg voor 18uur per week en de rest ben ik bij onze kleine meid.

Veel plezier hier en tot op het forum!!

groetjes Gytha

Hoi Floss,

welkom op de site!
Ikkeben Inge, 33 jaar, getrouwd met John en trotse mama van Zoë van 9,5 maand.

Groetjes,
Inge