En dit in een paar uur alles ligt hier stil geen bussen meer geen treinen pffff toch ook wel jammer dat het morgen weer weg is
En het blijft maar sneeuwen
Wat lijkt dat mooi he? Op het moment regent het hier! (noorden) en er is geen verkeer op de weg! Zal wel spiegelglad zijn!!
Ellentje (moeder van Demi 22-03-2000 en Marten 11-11-2002)
ja hier ook en vriezen erbij is echt gevaarlijk!! wij wonen langs een grote weg en heb hier al wat strooiwagens zien voorbij komen seg!
liefs jessica, &
Ben blij dat ik voor vanavond vrij heb gevraagd.
Moest eigenlijk werken van 17.00 tot 21.00.
Vanmorgen toch maar even gebeld en ik kon thuisblijven
Tis toch zo’n 30 km rijden, doe ik liever niet als ze de rotzooi opgeven zoals vandaag.
Is wel de eerste keer in 6 jaar dat ik dit doe.
Maar ze gaven ook zoveel vuiligheid op!
Groetjes Mim
Ik hoop maar dat het op de weg een beetje meevalt aangezien Peter straks om 12 uur nog terug moet (is nu aan het werk)
Is toch zo’n 35 km dat ie moet rijden…
Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)
Hier regent het nu ook deze ochtend.
Gisteren wel met Lisa in de sneeuw gespeeld.
Ze vond het geweldig.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).
en zo zag het er hier vanmorgen om 8 uur uit.
Zal het uitzicht toch best missen als we eenmaal verhuist zijn.
Maar het heeft alweer geregent dus het ziet er nu allemaal wat minder mooi uit.
Groetjes Marianne Mama Van Ruben.
Mooie foto’s zeg! Het lijkt prachtig, maar ook hier regent t al de hele morgen, er blijft een vieze natte troep over. Hoop dat t niet gaat vriezen want dan wordt t spekglad natuurlijk!
Ellentje (moeder van Demi 22-03-2000 en Marten 11-11-2002)
Hier heeft het toch zeker tot vanochtend 1 uur gesneeuwd ( daarna had ik me oogjes toe ). Wauw joh er lag echt een heel dik pak, maar vanochtend hoorde ik de regen al op het dak toen me oogjes weer opengingen en wist ik dat er vandaag al geen sneeuwpret meer zou zijn. Jammer hoor, nog geen sneeuwpo kunnen maken want de sneeuw die er al lag was er veel te droog voor, kon er geeneens een bal van maken. Maar volgens mijn buurman komen de koude dagen gauw weer terug en ik zou nog zo`n lekker pak sneeuw niet erg vinden.
en het was hier vanmorgen zo mooi! en nu na een regenbui is het hier verandert in een waterige modderpoel met hier en daar nog een hoopje ijs/sneeuw
Ja zeker weten!
Het uitzicht is dan ook het enige wat ik echt zal gaan missen.
zodra we een ander huis hebben gevonden.