En hele nare bevalling en zwangerschaap

Mijn bevalling ging als volgt het begon op 18-06-06

toen begonnen de weeën dus naar het ziekenhuis: (aan het ctg en weeën onregelmatig dus mocht ik weer naar huis mocht ik 19-06-06 naar huis eindelijk thuis kwam de verloskundige bij mij!
huis nou voelen hoe het met de ontsluiting was 2 centimeter
nou heel veel pijn echt pijn! weer naar het ziekenhuis:( {moe} dus moest ik er weer blijven mocht ik weer naar huis 20-06-06 met 2 centimeter ontsluiting en weeën en avonds weer verloskundige bij mij thuis en die belde ziekenhuis! waarom ze mij met weeën naar huis hadden getuurd:( nou ze zij tegen ziekenhuis als mevrouw jonker vannacht niet bevalt wil ik dat het morgen gehaald word dus wij in de auto naar het ziekenhuis:( alles thuis al klaar gezet mocht ook wel naar 3 dagen weeën nou half 8 in het ziekenhuis nog maar2 centimeter ontsluiting ik onder de douche ander en half uur wat lekker was maar die weeën niet meer hahahha nou ik weer onder die douche vandaan hun weer voelen nou uit eindelijk 7 centimeter maar nog geen vruchtwater dus hebben ze mijn vrucht water gesproken nou uit eindelijk kwamen de persweeën
nou ja klaar werd ik in geknipt toen had ik geen persweeën meer dus ja
dus ja had paniek aan vallen in de bevalling wat echt niet leuk is
nou opgeven moment zijn hart slagje viel weg
dus toen zette ik alles op alles wat iedereen keek met grote ogen naar ctg en toen was het ook zomaar binnen 47 minuten
het was er om 02:37
mocht nu ook wel beetje geluk hebben maar geen leuke zwangerschap en bevalling
En toen werd ik gehecht met stompe naald:( ook zo stom ook ander en half uur mee bezig geweest
Minste was nog dat ik al 36 uur wakker was en toen de bevalling nog moest doen:( ik was echt helemaal op nou dit was mijn bevalling

Groetjes jacquelien

jeetje