Hoi Hanna,
Ik heb het gevoel dat we jou een beetje achter de broek aan moeten zitten
Weet je al meer? Al bij de huisarts geweest? Ik moet steeds aan je denken, hou je ons op de hoogte?
groetjes,
Wendy
Hoi Hanna,
Ik heb het gevoel dat we jou een beetje achter de broek aan moeten zitten
Weet je al meer? Al bij de huisarts geweest? Ik moet steeds aan je denken, hou je ons op de hoogte?
groetjes,
Wendy
Goed zo meid gaan met die banaan! hihi.
Je hebt gelijk topic niet helemaal goed geplaatst maar ja stiekem hoop ik natuurlijk dat het toch een babietje is dus tot het tegendeel is bewezen blijven we lekker op het zwangerforum
Op je verjaardag nog wel, pfff. Spannend hoor. Laat het lekker los van het weekend, lekker genieten en onthoud dat je je pas zorgen moet gaan maken als je je zorgen moet maken
groetjes,
Wendy
Wat super dat je een afspraak gemaakt hebt. Idd moet er nu gewoon eens duidelijkheid komen, want dit is niet normaal. Helaas nog een paar dagen wachten. Maar goed het is nu al vrijdag, dus voor je het weet is het dinsdag.
Groetjes,
Sandra
Dat is toch wel apart he? Heb je erg gesnaaid en nu niet meer of zo?
Maar goed dat je dinsdag gaat dan weet je beter waar je aan toe bent. Ik wilde je trouwens wel adviseren je niet weg te laten sturen maar echt een doorverwijzing naar de gynaecoloog te vragen. Soms ben je zo opgelucht dat de huisarts zegt dat er niets is dat je weer snel naar huis holt. Onderdruk die reactie en dring aan op een doorverwijzing ook met het oog op weer zwanger willen worden en dat je wilt overleggen (mocht je moeten aandringen).
Succes!
groetjes,
Wendy
Hoi hoi,
Wilde je nog even heel veel succes wensen en natuurlijk alvast een fijne verjaardag!
groetjes,
Wendy
Nou, je zit nu waarschijnlijk bij de dokter, met je verjaarsmuts op…
Ik hoop dat je inderdaad een doorverwijzing krijgt en je snel weet waar je aan toe bent. Succes wensen is een beetje te laat… laat je weten hoe het was?
Liefs!
Oei ze zit aan de taart denk ik… ben nl ook reuze benieuwd daar ze om 11.00 uur er al moest zijn. Hopelijk laat ze snel wat horen…
Mooi dat alles verder goed lijkt. Nu maar hopen dat je snel ongesteld wordt. Onbewust ben je er misschien toch wel te veel mee bezig en wordt je niet ongi.
Hopen dat de dokter je een beetje heeft gerustgesteld en dat het snel komt…al hoe vervelend het ook kan zijn.
Goed om te lezen dat je een fijne verjaardag hebt gehad!
Nog een fijne avond.
Wie weet nu je alle (onbewuste) spanning van je af kan zetten je nu al snel ongesteld kan worden…
Fijn om te horen dat het in ieder geval niets ernstigs is. Wel heel vervelend dat je nog geen duidelijkheid hebt over het feit dat je niet ongesteld wordt. Je hoort het vaker dat mensen onbewust toch gestrest zijn zonder dat ze het in de gaten houden. Nu je weet dat het niets ernstigs is wordt je hoop ik snel ongesteld.
Groetjes,
Sandra
Hoi Hanna,
Wat fijn dat je menstruatie zoals het nu lijkt terug is.
Straks maar weer veel klus plezier…hoop dat je snel zwanger bent.
Als je een menstruatie overslaat, kun je ook enigszins opzetten. Ik had dat wel als ik de pil een maand doorslikte met vakantie ofzo, dan had ik ook (een beetje) opgezette buik. Maar fijn dat het weer op gang komt allemaal!
Klusze!
Liefs!
Wat fijn dat je menstruatie eindelijk op gang gekomen is. Misschien gaan de kilo’s er nu ook af, omdat je ongesteld geworden bent. Kan best dat je daardoor bijv. meer vocht vastgehouden hebt en een wat opgezettere buik. Hoe dan ook hoop ik dat er snel duidelijkheid is en uiteraard dat je snel zwanger bent.
Groetjes,
Sandra
Wauw, ik vind hem nog steeds bol. Het is niet zo’n buikje dat je hebt wanneer je te dik bent, vind ik. Hij is niet slap, maar lijkt vrij strak. Is dat zo? Ik ben benieuwd wat er uit het bloedonderzoek komt, hopelijk schept dat duidelijkheid.
Groetjes,
M
En weet je de uitslag al?? Als je niet beter zou weten zou je toch denken dat je zwanger bent zeg!
groet,
Wendy