nou de tekst zeg het al hoe was het gegaan els
groetjes marielle mama van
10-10-01
nou de tekst zeg het al hoe was het gegaan els
10-10-01
Heeeee meiden!
Ja heel goed Ze had geen moeite met afscheid nemen, heeft prima meegedaan, had al gymles enzo, en morgenochtend maar weer. Ze gaat voorlopig ochtenden omdat dat t wenbeleid is op deze school. Heb dr vanmiddag vertelt dat ze dan over een poosje (ik denk al volgende week, ze is nl niet moe vanmiddag) ook middagen mag, nou ze glunderde van oor tot oor hihihihihi
Ze had alleen in dr broek geplast, Eva is nog niet erg handig qua zindelijkheid, ze plast vaak als ze nerveus is in dr broek (dat gebeurt gelukkig weinig maar goed…toch nog wel) Had gelukkig wel verschoning meegegeven
Liefs, Els (ow zal ff 2 fotootjes neerzetten)
op dr verjaardag
vertrek voor school
direct winkeltje spelen bij binnenkomst hihihi
Liefs, Els
hee heerlijk dat ze het leuk vond en dat het makkelijk ging met wegbrengen
en wat is die meid al weer grot he,jeetje echt een dame op die foto
Bianca,Dylan & Kaitlyn
Och, hoe ze daar staat op die eerste foto. lief joh!
Die andere foto’s zijn trouwens ook erg leuk
Fijn dat het zo goed gaat op school!
Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.
Hihi leuk die foto’s en wat heeft ze toch mooi haar.
Ben blij dat ze het zo naar haar zin heeft gehad.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).
wat een geweldig meid heb je .hele leuke foto s .goed gedaan hoor eva school is heel leuke he .
ja binca4 ik was erg nieuwschierig hahahahaha .ja sorry ik had gewoon belangstelling ,ik was je zekker voor ahahahahahahahha
10-10-01
Wat een leuke foto`s zeg
En wat fijn dat ze het leuk vond
Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word