En de baby is een...........! (+ echo's)

Hihi, ja, in dit geval houden vrouwen van kleren (nu dan baby-kleertjes )
Zal het niet ontkennen

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

hehehhee dat wilde we gewoon ff horen hier hahhahha

dylan zei altijd ik wil een zusje en hij kreeg een zusje terwijl ik 100% dacht een jongen te zien spartelen in me buik maar ze had de navelstreng ertussen hangen hahhaa

Grappig is dat hè
Stephan zei de avond voor de echo: het is gewoon een meisje hoor (heel stelllig)
En dat is dus ook zo

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

ja lief he,smlet je toch gewoon al je kind dat zegt

Ja, en vandaag was ik weer ff met hem aan het winkelen (vooral voor HEM hoor! ) en toen zag hij babysokjes, zegt ie: is ze zooo klein??!!
En hij vroeg op een gegeven moment wanneer ze “er nou uit komt”

leuk he hoe de kleintje mee kunnen genieten en vooral intresse erin hebben he…

weet nog wel van dylan die was heel ongeduldig en vroeg elke hoe groot is het nu wanneer komt het,en ineens was dat over paar weekjes en toen dacht pffffff,want ja aan een 3 jarige steeds uit te moeten leggen hoe lang het duurde en elke dag het zelfde te zeggen was ik ook ff zat,maar toen na de zomer vakantie zei hij nu gaat het wel sneller he hahaha

Kon het dus (zoals ik al had gezegd) niet laten en hier het resultaat van een bezoekje aan Prénatal

Een superliefffff pakje van heel zacht velours. Natuurlijk rose (in het echt ziet het er nog leuker uit trouwens )

En natuurlijk de eerste schoentjes/slofjes!

Gewijzigd door - Bieb op 10 Jul 2005 22:05:47

aahhhhh, wat schattig… zie het al helemaal voor me, zo’n pas geboren dochtertje in dat lieve zachte pakje! En die schoentjes, kan me voorstellen dat je dat niet kan laten liggen hoor!

Wil ook weer (al)zwanger worden als ik dat zie! Jonathan wil vast wel een zusje…hihi nee hoor, we wachten nog even een tijdje!

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

ooohhhhhhhhhhh bieb wat een schattig pakje liefffffffffffffff

OOOOOO wat lief
Lekker spul is dat he velours

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Ik kon het niet nalaten om eventjs de betekenis van de naam op te zoeken op internet.
Ik heb het volgende gevonden:
kaya heeft verschillende soorten betekenissen
in verschillende talen:
Tibetaans: Vriend
Indiaans: Wijs kind
Turks: Rots
Japans: Rustige plaats
Ghanees: Blijf en ga niet terug

Liefs Kristel

quote:
Een superliefffff pakje van heel zacht velours

Hihi wat een toeval, dit pakje in het blauw had Cas als eerste aan.
Ik heb het nog bewaard. Zeker een lief pakje!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Dat is toevallig!!!
Ik zei juist tegen Peter dat ik dat een heel leuk pakje vond om meteen na de geboorte als eerste aan te doen
Grappig dat Cas datzelfde pakje in het blauw ook als eerste aan had

Kristel, grappig dat je het opgezocht hebt, hihi.
Ik kan dat ook nooit laten hoor (nieuwsgierig aangelegd ) alleen was mijn broertje me dit keer voor

Gewijzigd door - Bieb op 12 Jul 2005 10:10:52

Komen die betekenissen van 1 site?
Zoja, wat is die link?

Die betekenissen komen van een site van een bedrijf/organisatie dat Kaya heet.

Dat klopt Bianca,
Voor de rest is er weinig te vinden.

Liefs Kristel

jaja dat is een meisje, precies hetzelfde als wat wij zagen bij Tara :smiley: . zooo leuk he als ze dan het geslacht zeggen, en je dan de naam al kan gebruiken, word ze zon echt mensje van … :smiley: vond ik… :smiley:

Hélemaal met je eens Viola!
En het blijft toch leuk om te horen dat de echo er bij andere meisjes ook zo uit zag

ik had natuurlijk al begrepen dat jullie een meisje krijgen en dat ze kaya heet, maar ik wil jullie hier even melden dat ik het hartstikke leuk voor jullie vind en dat ik het een hele hele mooi naam vind die jullie voor haar gekozen hebben!!

mama van fabiano: 18-02-02 alessandro: 21-08-03 , en gennaro: 02-01-05

Dank je Maureen!