Ja, zie het meteen op de foto, een meisje
Gefeliciteerd hoor, erg leuk!
Groetjes Mim
Hihi bij ons werd het uitgelegd als koffieboontje.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).
Wat een prachtige foto`s. Tja het bewijs dat het een meisje is was bij mij al op de eerste echo hahahaha
Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005
bieb wat een prachtige foto s van kaya .ik heb met volberwondering gekeken ,grapig die luchtbelletjes,dat handje zwaaien dat deet tanja ook op de echo foto .heel lief hoor smelt smelt .dat wordt vast een pachtige meid
groetjes marielle mama van tanja
Ja, na gisteren voelt het nu wéér anders allemaal.
Het is nu zoveel persoonlijker geworden weer…
We weten nu dat het een meisje is, we hebben haar een naam gegeven, dus niks geen gedoe meer met “de baby” of “het”
En het was gewoon erg wonderlijk om die 4D beelden te zien. Je zag gewoon zo goed het gezichtje.
En dat ze toen ging gapen, en in haar oogjes wrijven enzo…zo echt een mensje al.
Wonderlijk idee dat dat in MIJN buik zit (hihi, klinkt weer vaag misschien, maar zo lag ik echt te denken in bed
)
Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

Dat lijkt me zo’n mooie ervaring, die 4D, ongelovelijk dat je het al zo’n mensje is en dat je haar kunt zien…en het is toch ook wonderlijk dat het in jouw buik zit?!
Ook leuk dat Stephan zo trots is!
Weten Cheyenne en Darren het al?
Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

Ja, Cheyenne en Darren weten het ook
Ik had Cheyenne aan de telefoon en die zei alleen maar: ja…ja…
Hahaha, maar dat is gewoon niet zo’n telefoon-muts
Ik weet enorm zeker dat ze stond te stralen als een gek hoor!
Want ze heeft het er al tijden over dat ze zo hoopt dat het een meisje is en de dag voor de echo zei ze nog: ik hoop écht dat mijn wens uitkomt!
Dus, dat is wel gelukt
Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

Meid wat geweldig.
En ik sluit me aan bij alles wat er is gezegd. Geniet er van.
Liefs Kristel
mooi Bieb
Goed te zien hoor dat het een meisje is
Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Aaaaaaaaaah, ik ben bezweken vanmiddag!
Heb zo’n heel lief roze mini babypakje gekocht van velours…
Enne…natuurlijk van die schattige roze babyschoentjes, hahaha!
Nou kan ik ff voort hoor

Hihi die Bieb, had Stephan toch gelijk met zijn uitspraak van pas geleden;
quote:
"en vrouwen houden van kleren!"
Maar het is natuurlijk wel erg leuk om iets voor KAYA te kopen.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).
Hahah hier ook 1 hoor Bieb
Die meteen kleertjes ging kopen
Heb nog genoeg van Robin maar is toch super leuk om nieuwe dingen te kopen
Veel shop plezier Bieb
Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

ja ja kinderen spreken de waarheid… Evianne hield vol bij een zusje en daarmee had ze meteen een aantal mensen al op het foute spoor gezet.
Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005
Hihi, ja, in dit geval houden vrouwen van kleren (nu dan baby-kleertjes )
Zal het niet ontkennen

hehehhee dat wilde we gewoon ff horen hier hahhahha
dylan zei altijd ik wil een zusje en hij kreeg een zusje terwijl ik 100% dacht een jongen te zien spartelen in me buik maar ze had de navelstreng ertussen hangen hahhaa

Grappig is dat hè
Stephan zei de avond voor de echo: het is gewoon een meisje hoor (heel stelllig)
En dat is dus ook zo