En daar gaan we weer!

Jaa daar ben ik weer, en nogmaals met een doodziek mannetje…
39.7 gr koorts, en flink kortademig…
Om 16oo de huisarts gebeld, alleen omdat 't al 16oo was kon die niet meer komen, en werd om 16.30 uur gebeld door de assistent met de vermelding dat er een andere kuur opweg was: Amoxciciline ( voor de miljoenste keer )

Mocht het niet beter gaan vanavond, of juist erger worden, moest ik natuurlijk wel bellen met de doktersdienst, en mocht t opzich wel redelijk zijn moest ik morgen de huisarts weer bellen…
Sjonge ik word er niet goed van!
Wat is er aan de hand met mijn kereltje???
Zegt de huisarts ook nog doodleuk: ja het heeft met de longen te maken alsof ik daar zelf nog niet achter was…
Gaan we nu weer het ritje tegemoet dat ie te kortademig is en weer opgenomen moet worden op de IC?
Hoop 't toch ook niet want dan kunnen ze me opvegen…
Wat een shitzooi is dit zeg!! Weet echt niet wat ik nu moet…
Die flipping artsen zijn volgens mij zelf niet helemaal gezond… Mijn ventje is zovaak ziek en ze doen pas elke keer iets wanneer het echt uit de hand loopt…
Mocht ik vanavond wel heen moeten/gaan, dan krijgen ze mij daar niet eerder weg voor ze echt een keer iets doen, ik ben er echt helemaal klaar mee!
Misschien moet ik 't toch maar filmen hoe hij erbij ligt, dan kunnen ze met eigen ogen zien dat hij hartstikke ziek is!
Sorry , weer een lekker klaag moment, maar voel me echt kut!

Nathanael is van 10-06-09

Jeetje zeg, dat is inmiddels te bizar voor woorden inderdaad. Zo vaak ziek. Ik zou hoe dan ook vanavond heengaan, laten ze maar actie ondernemen. Of anders zorgen dat je morgen bij je huisarts zit en dat hij/zij in actie komt. Sterkte!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ik geloof dat ik dan vanavond ook gewoon heen ging. En inderdaad op je strepen staan, dat je wilt weten wat het is! In ieder geval dat ze hun best doen om er achter komen wat het is!