Emma EN Nora jarig zijn?

Ik weet niet of jullie me al voor zijn…maar…vanuit Eindhoven een grote HIEPERDEPIEP voor onze twee feestvarkentjes! Dat ze een leuke dag zullen hebben met veel visite, cadeautjes, taart en kusjes! Emma en Nora: gefeliciteerd! Ook jullie zijn nu een echte DREUMUS! Klaar om de kamer van papa en mama onveilig te maken! Of deden jullie dat al?

Groetjes Rainbow, trotse mama

van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag gewenst!
Weer een mijlpaal!

Groetjes Gytha

Allebei gefeliciteerd!!!
En een hele fijne dag
Liefs, Anne

Gefeliciteerd meiden!!!

En groot feest vandaag??

Gefeliciteerd allebei en een hele fijne dag!

Hier regent het, dus hoop dat het bij jullie beter weer is.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Wat lief!! Mede namens Nora bedankt!

Vandaag doen we rustig aan. Zaterdag is het echte feest.
Maar… vanochtend onze prinses op Prinsesjesdag (hebben we vandaag maar omgedoopt) wakker gezongen en zelfs al waren haar ogen nog niet helemaal gewend aan het licht, toch gingen haar armpjes de lucht in bij: Hieperdepiep Hoera! Daarna kwam ze beneden en zag ze allemaal ballonnen en slingers, dat was natuurlijk ook spectaculair, steeds wijzen en ‘die’ zeggen

Nu is ze gewapend met traktaties op de creche, daar een klein feestje vieren en we halen haar vanmiddag extra vroeg op (paar uurtjes vrij genomen) om samen op pad te gaan. Wordt denk ik geen dierentuin, tis erg somber weer, maar desnoods gaan we thuis gewoon lekker spelen. En ze krijgt dan haar kado van pappa en mamma.

Vanavond speciaal een duo danoontje als toetje en voor t slapen gaan gezellig met zn drieen in bad. Das voor vandaag wel weer genoeg feest!

Zaterdag wordt het druk en gezellig, nu alleen gezellig, is de bedoeling…!

Lilypie - Personal pictureLilypie

Klinkt goed hoor enne gefeliciteerd

Emma natuurlijk ook gefeliciteerd, Welkom bij de dreumes club

Groetjes,

Michèle

Oooo Liske, dat klinkt erg gezellig! Met dit weer is binnen zijn eigenlijk net zo fijn! En dan met z’n drietjes in bad, heerlijk warm! Wat een verwennerij voor de kleine meid! En dan nog trakteren ook! EN zaterdag nog feest, poeh poeh! Heel veel plezier met z’n drietjes bij het lekker-gezellig-warm-binnen-prinsesjesdag-feest!

Groetjes Rainbow, trotse mama

hoi!
bedankt allemaal.
Wij hebben zondag al het “groe” feest gehad. Emma was/is nog steeds erg onder de inruk van de balonnen en slingers! Ze heeft taart gegeten en kadootjes uitgepakt, wat een feest.
Vanochtend zijn we naar Kidz city geweest (hadden de dierentuin in de planning…maar ja het weer …) was heel gezellig.
Vanavond nog poffertjes eten (emma is er gek op!). Moregn feest op de creche, dan zijn we wel weer even uitgefeest! dan gaan we genieten van alle mooie kadootjes!, poppen, poppenwagen, driewielfiets, boekjes (kiekeboe) stiften en kleurboekjes etc. echt veel, en echt leuk allemaal!!!

Bedankt voor alle leive felicitaties!
Emma voelt zich al een echte dreumes! Ze praat heel stoer (onverstaanbaar) en staat er heel stoer bij. Ja ze maakt het huis onveilig! een beetje krupend maar vooral lopend!

groetjes Gidget

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Van harte voor de beide meiden en hun ouders!!!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Van harte gefeliciteerd jarige jopjes
En super fijne dag en genieten hoor
Papas en mamas ook gefeliciteerd

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Hiep hiep Hoera…

Fijne gezellige dag… enne… op naar de 13 maanden sprong …

Gefeliciteerd meiden. Maak er een leuke dag van en laat jullie jezelf klekker verwennen.

Groetjes en knuffels van Sanne en Carolien

Gefeliciteerd Emma en nora!!!

En weer 2 dreumessen erbij Wij blijven nog even achter

Liefs Michelle

Gefeliciteerd Jarige Jetjes!! Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad!

Groetjes Natasja

Lilypie Tweede Ticker

Hieperdepiep jarige dames. Baby af, nog even en jullie kunnen samen gaan verjaardags shoppen
Veel plezier en beide nog heel veel toffe jaren erbij gewenst.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Proficiat voor beide jongedames!

Groetekes, Sje

Sorry ik kon gisteren niet reageren, zit namelijk weer bij mn ouders en gisteren ontzettend druk gehad hier.

Alsnog gefeliciteerd Emma en Nora!!
leuke cadeau’s gehad? enne foto’s he!!
ben benieuwd!!
wat leuk zeg, was het een mooie dag geweest? en vast ook wel een beetje moeilijk
Dikke kus voor jullie allemaal!

kan iemand me vertellen hoe ik hier foto’s inzet?
wil nl een paar verjaardags foto’s hierin zetten maar weet niet hoe…

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Ik had het uitgelegd in de topic voor Eva’s verjaardag. Kijk daar anders even volgens Rainbow was dat heel duidelijk

Groetjes,

Michèle